Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 26 aprilie 2014

{ Mici cadouri,mari bucurii ! }






Invierea Domnului  a venit pentru noi dupa o perioada mai grea,in care eu am avut o viroza care,dupa 5 saptamani incheiate inca mai imi da de furca; senzatia mea este ca am dat-o in sinuzita... oricum,inca imi e destul de rau, si am ramas cu sechele, adica o tuse bezmetica, o diminuare destul de serioasa a simtului olfactiv, si o stare precara in general; obosesc  repede si mai greu ma urnesc sa fac tot ceea ce e de facut prin casa ...
O am si pe mama bolnava de vreo doua saptamani,insa a scapat de viroza desi traieste cu virusul in casa :D; are, in schimb, probleme ortopedice desi cred ca sunt cauzate de un inceput de osteoporoza sau ceva.
In tot cazul, nu a fost o veselie prea mare in casa noastra cu atatea probleme, astfel incat,atunci cand am primit aceste trei carti,va dati seama cat de bine m-am simtit!!!
Cele de crosetat mi le doream de ceva vreme, acum au avut si transportul gratuit pe elefant.ro,pe langa niste reduceri destul de substantiale, iar cea de la GoodFood mi-o doream pentru ca nu prea ma mai atrage carnea de nici un fel! O fi doar o pasa, sau va deveni permanenta,voi vedea...
E interesanta,insa unele din retetle prezentate sunt cam fantasme  pentru mine, nu as putea,cred, aglomera atatea gusturi de sarat,acru si dulce intr-o singura farfurie...
Oricum,sarut-mana mama pentru tot!

Sambata frumoasa sa aveti!


Ana

Later edit:
Cateva foto cu interiorul cartilor   pt. Dositeea si cine mai doreste sa vada cum sunt explicate modelele.
Eu crosetez doar de 2-3 luni,si am invatat in mare parte din tutorialele de pe youtube,insa stiam din copilarie de la mamaie ( mama mamei mele) tehnicile de baza: lant, piciorus simplu,dublu si cam atat. In liceu si chiar un pic mai deveme faceam km de laseta,insa nu cred ca mai stiu sa incep lantul acum :)







Ana

4 comentarii:

  1. În primul rând, multă sănătate!
    Cadourile sunt minunate! Văzusem şi eu cărţile prin ianuarie, dar voiam să te întreb dacă sunt explicate pas cu pas? sunt bune pentru cineva începător sau sunt pentru cine ştie bine să croşeteze ? Eu nu am croşetat niciodată, dar m-ar tenta să învăţ. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos!
    Draga mea, eu crosetez doar de 2-3 luni,si am invatat in mare parte din tutorialele de pe youtube,insa stiam din copilarie de la mamaie ( mama mamei mele) tehnicile de baza: lant, piciorus simplu,dublu si cam atat. In liceu si chiar un pic mai deveme faceam km de laseta,insa nu cred ca mai stiu sa incep lantul acum :)

    am pus cateva foto cu cartile din interior ca sa vezi cum sunt exoplicate,sper sa iti fie defolos ,si eu am emotii daca voi putea sa lucrez doar de pe scheme,fara video :) pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult, draga mea!Foarte, foarte interesante, timp sa avem pentru toate. Sa ai spor la ce vei lucra din aceste modele speciale!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...