Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 9 martie 2014

{ Mi-am cumparat ... }

jurnalulanei
jurnalulanei
Mi-am cumparat bumbac pentru a croseta suporturi pentru farfurii si pahare, dar,cum crosetez doar de vreo 2 luni, am mare nevoie de un tutorial video cu modele de mandala. Am eu asa, o vaga idee,caci bantui pe pinterest si pe youtube in cautare de tutoriale cam de o saptamana,dar ,daca aveti vreun link sanatos si de bun simt ( a se citi NU IN RUSA, SUEDEZA sau alta limba decat engleza si franceza) va rog frumos sa imi lasati link-ul la comentarii.

Cu multumiri si urandu-va o saptamana folositoare si agreabila,
 Ana

16 comentarii:

  1. O primăvară frumoasă ţie şi mamei tale! La mulţi ani pentru ieri, pentru azi şi toate zilele anului în care cei care te cunosc, te apreciază pentru ceea ce eşti!
    Firele sunt alese cu bun gust, îmi plac nuanţele! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. O saptamana usoara si tie, frumoasa mea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Andreea,multuesc asemenea,draga mea! Pupici si o primavara excelenta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa sa fie,Loredana scumpa! Sanatate si liniste iti doresc! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana,

    Tutorialul acesta nu ar fi bun?

    http://www.youtube.com/watch?v=C1_fllMZ2nU

    E în engleză.

    Cu drag,
    Iulia.

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc mult!sper din suflet sa fiu capabila sa ma apuc de treaba :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu drag.

    Poate postezi pe blog sau FB ceea ce lucrezi. Mi-ar plăcea să văd. :)
    Văzând culorile, sunt sigură că vor ieşi frumoase suporturile!

    Spor. :)

    Iulia.

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu nu stiu cu tutorialele , dar spun ca sunt excelente firele tale si sper sa-mi cumpar si eu...mi-ar place sa tricotez ceva pentru vara...
    Spor la treaba! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. multam fain,Ana scumpa! Spor si tie! Imi place noul tau pulover sa-l porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Buna, Din nou iti cer ajutorul ...
    Sebastian Alexandru Sfarti – nepotelul meu, este un baietel minunat, care, la numai 3 luni si cateva zile a fost diagnosticat cu Hipoacuzie Neurosenzoriala Bilaterala Profunda.

    Sebastian vrea sa ne auda! Vrea sa se linisteasca la auzul vorbelor de alint ale mamei lui, vrea sa rada in hohote atunci cand tatal lui ii canta si se joaca cu el, vrea si trebuie sa auda ciripitul pasarilor la venirea primaverii, valurile marii! Si nu in ultimul rand Sebastian vrea sa-i indeplineasca visul mamei lui, sa cante la saxofon!

    Sambata, 22 Martie 2014, locatia: Prosper, Piata 13 Septembrie, Bucuresti, incepand cu ora 10:00, vom strange prajituri proaspete de casa de toate felurile, facute din suflet pentru Sebi si vor fi vandute fara pret fix. Oricine doreste poate cumpara punand banii in niste cutii sigilate. Puteti participa venind sa cumparati! Vom avea si prajituri de post! Va multumim si va asteptam in numar mare! Numai impreuna putem reusi! Noi suntem vocea lui Sebastian!

    RăspundețiȘtergere
  11. Spor la crosetat! Iti doresc o duminica de Florii minunata!

    RăspundețiȘtergere
  12. Flore,draga mea,imi pare rau pt nepotelul tau, sanatate multa!
    Eu am 5 saptamani de viroza, mi-a fost tare rau,nici acum nu sunt restabilita total,nici pe blog si nici in viata reala nu am fost prea activa... doar strictul necesar.
    Imi pare rau ca nu te-am putut ajuta decat publicand comentariul, imi cer iertare!

    RăspundețiȘtergere
  13. thank you very much,dear Regina and Welcome to my blog!

    RăspundețiȘtergere
  14. Nico,multumesc frumos, te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...