Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 10 februarie 2014

{ Prima mea paine fara framantare }



Prima mea paine fara framantare s-a produs pe 31 decembrie 2013...
Eram in toiul asezarii mesei de revelion,cand am observat in painea proaspat cumparata de la alimentara din colt fire de par.

 In principiu, rezist la multe in viata asta, dar sunt si lucruri pe care nu le pot tolera deloc: minciuna, mirosurile de oameni murdari,locuri murdare,etc,dar chiar si cele  de parfumuri proaste sau date din belsug,de parca ai fi o drogherie, mitocania,e alt element de netolerat pentru mine,si, evident, firele de par in mancare/ apa, paine.

Acestea fiind zise,in secunda doi de la depistarea firelor de par in paine a urmat o doza dubla ( adica 2 pastile) de triferment si una de metroclopramid-  parca asa ii zice :D... si imediat apoi deschiderea laptopului in cautare de reteta de paine,caci,sa ma ierte Domnul,caci stiu ca e mare pacat, toate cele 4 paini cumparate au ajuns la ghena! Si pentru ca nu-s asa o experta,iar masina de paine a cazut cam demult in dizgratie si nu prea mai stiu sa o folosesc,trebuia una facuta cap-coada de mine :D O colega mi l-s dat pe barbata-sau la telefon,dar parca imi explica pilotarea unui supersonic,asa de greu imi parea sa framant,sa fac maia,etc... A urmmat solutia salvatoare: reteta de aici,pe care va invit cu mare incredere sa o incercati,iese o super paine,care te satura doar dintr-o felie si tine destule zile! 

 
De atunci,de cate ori am nevoie de paine ( din ce in ce mai rar :)) , o fac pe aceasta! Sa nu mai aud de paine cumparata!




O zi frumoasa, sa aveti!

 Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...