Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 24 februarie 2014

{ Februarie, cu dragoste ! }



Nu, nu e vorba de ziua lu' Valentin,nici macar de Dragobete!
Ci doar de ziua mamei si a mea,care sunt ambele la inceput de februarie,dar cum nu imi mai ajunge timpul iar  cand il am liber mai gasesc sa bolesc ceva ( am probleme cu tensiunea arteriala,mai nou) abia acum am gasit vreme sa va povestesc cum a fost de ziua noastra ( caci ne-am serbat in aceeasi zi ).

In primul rand, trebuie sa va spun ca mi-am dorit mult de tot sa serbam la restaurantul indian Agra Palace,dar cum nici sanatatea mamei si nici vremea de afara nu mi-au permis acest lucru ( nu am indraznit sa o scot pe mama pe viscolul acela din casa) am adus restaurantul acasa.
Chef Kumar e un om deosebit si la fel,daca nu si mai mult,sotia acestuia.
.Datorita unor imprejurari fericite ii cunosc perosnal pe amandoi,si stiu ce zic cand spun ca sunt niste oameni minunati. La aceasta se adauga si felul ireprosabil in care stiu sa se poarte cu clientii si mai ales deliciul bucatelor pregatite in restaurantul lor.

Asa incat, am avut mancare indiana si un tort in 3 etaje pregatit de mine,dar care nu arata prea bine din cauza ca sunt "experta lu' peste prajit" in materie de decorat torturi :D
Dar, parol ca gustul a fost divin.   Blatul a fost inundat de nuci macinate grosier si esenta de rom, am unit randurile cu o delicioasa crema de vanilie, si l-am imbracat in crema de ciocolata . Posibil ca asta sa fi fost greseala,caci nu am facut-o eu in casa,ci am luat-o din Kaufland :D
Acum suntem la dieta si salivez cand vad pozele acestea de numa' :(



 orez cu stafide si turmeric

  samosas- pateuri cu legume , chiftele de ceapa si pui tandori- deliciu de deliciu, totul!
 Acasa nu cred ca as manca chiftele de ceapa :)


flori pentru mama si sampanie pentru toti




 mancare de naut - delicioasa- era prima data cand am mancat asa ceva...


pui su sos- nu stiu denumirea,am uitat-o desi scria pe casoleta :D



gulab jamun ( niste gogosele foarte dulci din gris )




As mai repeta experienta- oricand cu  placere si le multumesc inca o data celor doi soti Arun :)


Si , pentru ca tot e Dragobete astazi,un citiat care mi-a placut mult:

"Când iubești, descoperi în tine o nebănuită bogăție de tandrețe și duioșie și nici nu-ți vine să crezi că ești în stare de o astfel de dragoste. – A. P. Cehov


O saptamana linistita!

Ana

2 comentarii:

  1. La multi si fericit ani, minunata mea frumoasa! La multi ani si mamei tale! Tot binele din lume!

    RăspundețiȘtergere
  2. Amin!
    Multumesc,scumpa! Pupici si sanatate multa si grabnica :XXX Pupam si fetitele

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...