Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 28 ianuarie 2014

{ Romanii au descoperit... zapada!!! }


@Jurnalul Anei


 Stau si eu  si ma minunez de cateva zile; insa nu pentru ca ninge si e viscol si ger naprazanic, caci aceste lucuri sunt normale, la final de ianuarie!

Chiar credea cineva ca februarie va fi o luna cu 40 de grade la umbra?
Ce se asteptau autoritatile? Sa scape de iarna fara ger si zapada?
Sau se asteapta sa primeasca amandine  si cola pentru ca oamenii isi tin mortii in case pentru ca nu au drumul spre cimitir desfundat?

Oamenii astia, ca si cei de ieri, de altfel, nu gasesc nici decenta,nici cadenta!

Insa rusinea nu vine doar de la autoritati,ci si de la omul de rand!
 Iti pierzi mantuirea cand vezi toti marlanii cu masini- de la cea careia ii scartie orice surub,pana la 4x4 , cum isi dau zapada din dreptul masinii lor pur si simplu pe strada dintre blocuri,cu un tupeu greu de inchipuit!!!
 Ca sa nu mai zic ca  partea lor dorsala nu mai poate sta,indiferent de vreme, decat in masina?!
 Asa au pomenit ei la bata de la tara!
Si ma intreb: daca la noi,in asa -zisa capitala europeana, Bucuresti, zapada e asa de multa si de incomoda,cum o fi acolo unde o vad si eu la tv  depasind gardul si casa oamenilor? Si oamenii sunt in varsta si bolnavi,nu ca mitocanii astia dintre blocuri care dau lopetile in mijlocul drumului laturalnic?

Imi pare rau daca revolta mea nu vi se pare ortodoxa ,ci dura,dar una roz nu am!
 Caci m-am saturat de oameni fara educatie, mitocani ajunsi la targ si lipsa totala de simt civic!

Imi pare rau,dar alta n-am!

Si, in legatura cu scolile...  ma gandeam la o solutie,dar ca si in cazul deszapezirii, nu ma intreaba nimeni pe mine: eu,ca solutie as avea asa: vacanta de acum si pana pe 10 si recuperarea acestei saptamani neprevazute in saptamana "Scoala Altfel"- ma rog,acum ii  zice altfel...
Desi nu prea ai ce recupera, fiind ,de fapt saptamana  finala, cu recapitulari si incheierea situatiei scolare.
Ce e asta,zilnic sa stam in tensiune: se invata/ nu se invata?  E o treaba buna,ziceti?

Pana una alta,privesc pe fereastra , in parcul inaugurat de curand in fara blocului...


@Jurnalul Anei

 coc biscuiti [ dietetici ]...


@Jurnalul Anei

@Jurnalul Anei

 si incerc sa termin salul crosetat pe care l-am inceput acum vreo doua saptamani!
Caci acum am timp de el... berechet!


@Jurnalul Anei


Cam atat astazi!
Se anunta vremuri grele,inca!

Doamne,ajuta-ne!

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...