Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 1 ianuarie 2014

{ La multi ani! }



Bun Venit, 2014 !

Marturisesc teama involuntara fata de 2013. Stiu,stiu, superstitiile pentru un crestin ortodox trebuie sa nu existe! Probabil credinta mea e putina din moment ce nu am avut doar incredere si speranta ci si o urma de teama de '13 acela din coada.

Oricum, anul nu a fost rau!

Nu ma apuc nici de bilant, nici nu enumar rezolutii.
 Spun doar ca imi doresc doar lucruri firesti, lumesti chiar, nimic iesit din comun,lucuri pe care unii oameni le au deja. Si daca va ingadui Domnul le voi avea si eu!

 Si pe langa acestea si ... Sanatate, Incredere, Speranta, Liniste, Ocrotire si Bucurie Sfanta!

Ceea ce va doresc si voua,dragi cititori fideli ai blogului meu!
La multi ani , 2014!

Ana

6 comentarii:

  1. Tare mult îmi place cum arată totul! E aşa simpatic suportul de lumânare îngeraş. Te îmbrăţişez cu drag şi-ţi doresc să ai tot anul oameni buni alături. Asta e tot ce contează în agitaţia de zi cu zi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Amin!
    Asa este,draga mea! Ingerasul acela felinar il ador si eu ,astazi l-am primit de la niste prieteni de familie,al caror baietel de 4 ani a venit sa ne sorcoveasca! E un frumos si un destept simpatic foc . Face ce vrea din noi,toti :))
    Te sarut,scumpa! Ocrotirea Domnului si a Maicutei Lui sa fie cu tine mereu!

    RăspundețiȘtergere
  3. ....Eu mai adaug sa ne dea Domnul tot ce trebuie sa mergem spre el...orice...dar sa primim si rabdare sa le ducem.Te imbratisez cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu te imbratisez,draga Ramona!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani cu sanatate,Dana draga!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...