Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 7 noiembrie 2013

{ Toamna tarzie- motiv de bucurie! Si Ikea de Craciun }

Mda, cu vers cu tot... fara sa vreau,insa.

So...duminica trecuta am fost cu R in Ikea... cam pe la orele 14.30 am plecat de acasa, sperand ca pe la 17 sa fim inapoi...
Aiurea, cred ca se anuntase la un radio -ceva, ca va fi cutremur,caci altfel nu se explica nicicum aglomeratia  de pe sosele si cea din Ikea.
Mai inainte si dupa 1 Mai... o aglomeratie de  iti venea sa lasi masina in drum si sa o iei pe jos; acum nu stiu daca motivul aglomeratiei era mitimgul Rosia Montana, cel al biciclistilor sau pur si simplu,insa pana dupa Arcul de Triumf a fost un chin total.
 Am facut un drum de 15 minute in 55 de minute. Infiorator de aglomerat!
 Cand speram ca ne-am luat portia de enervare ajungem in Ikea si acolo si mai si...

Domne' tot Bucuresti-ul cred ca venise sa ia masa la restaurantul Ikea, unde erau asezati claie peste gramada si la mese si la rand la tavi!!!

Printre rafturi se mergea bara-la-bara si trebuia sa ai mare grija sa nu rastorni ceva...

Eu am cumparat putine chestii si mai mult din categoria Craciun, iar la case a fost o noua portie de nervi,normal ca si acolo era lume multa.


DSC07218

 Oricum,eu pentru Ikea trec de orice sau imi revin repede din orice enervare,asa incat abia astept sa merg iar... :)
Boala-curata,nu altceva!

Zi frumoasa!

Ana



5 comentarii:

  1. Cutiuta aia cu reni e splendida! E din metal, pentru prajituri sau din carton? ca nu-mi dau seama.

    RăspundețiȘtergere
  2. Scuze, aia cred ca sunt caluti, nu reni, nici nu mai stiu bine ce vad...

    RăspundețiȘtergere
  3. din metal,draga mea, sunt 3 pt prajituri dragute foc uite aici vezi detaliile : http://www.ikea.com/ro/ro/catalog/products/00233844/

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa le folosesti sanatoasa!
    Eu am fost o singura data la IKEA , in Viena , si cred ca am stat vreo 3 ore inauntru...si cu toata saracia , mi-am luat ceva , ca sa nu plec cu mana goala de acolo.Insa a fost dureros de frumos si ce lucruri minunate exista. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc,Ana scumpa! Ai dreptate si eu stau cu orele :)) WE placut !

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...