Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 1 septembrie 2013

{ Trandafiri in gradina lui Septembrie, la biserica }

DSC07038

A venit toamna!
Deja!
A fost vacanta mare care e din ce in ce mai mica. Sau cel putin asa mi se pare mie...
Nu am avut un moment de plictiseala , nici macar un pic ,toata vara...

 Nu-mi place vara dar ador vacanta :D

  Si ador toamna, cei care ma citesc de ceva timp stiu deja ca toamna e anotimpul meu preferat! :X

Si,apropos de asta, pe 15 august blogul meu a implinit 5 ani! Cand or fi trecut???

  La multi ani, blogy!
Nu mai am eu entuziasmul initial,dar nu renunt la el,cel putin, nu inca!

 Un An Nou bisericesc si scolar cu sanatate,bucurie si impliniri!
 Multumesc celor  care mai treceti pe aici si  imi mai lasat cate un cuvant!

DSC07046
DSC07043


Ana

4 comentarii:

  1. La multi ani blogului tau, dar si tie pentru ca ne faci zilele mai frumoase cu tot ce postezi! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! Eu acum il/te descopar... si imi place tare mult:)

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc mult,Andreea draga! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc mult,Anca ! Ma bucur mult ca iti place! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...