Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 6 septembrie 2013

{ De-ar functiona totul asa in Romania ! }

Saptamana trecuta ar fi trebuit sa apara agatat de clanta usii , la intrare,  catalogul 2014 Ikea .
 Lucru care nu s-a intamplat si care mi-a produs o mare dezamagire,caci an de an se intampla sa il gasesc pe usa! Si,asa cu putine sperante m-am plans aici .

Nu o sa va vina sa credeti cat de repede am fost contactata si asigurata ca se va remedia problema in cel mai scurt timp.
Si,nu pot sa cred cat de promti sunt!

 M-am plans aseara si acum vreo jumatate de ora a venit la usa mea distribuitorul cu un exemplar din noul catalog!!!

 De-ar merge totul asa in tara asta,ce bine ar fi!!!

 Uite de aia sunt eu client fidel Ikea

 Multumesc frumos, Ikea Romania !    

 



Acum rasfoiesc catalogul cel nou cu o ceasca cu lapte cu cacao langa mine !



 O seara placuta !

Ana

3 comentarii:

  1. Răsfăţ maxim! Se potriveşte de minune cu o zi de weekend. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oare mi se pare mie sau mai aveai un set de fotografii din Ikea? Eu le aştept cu interes intr-un nou articol!

    RăspundețiȘtergere
  3. da,scumpo,asa e cat de curand putn articolul,de fapt cred ca 2, pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...