Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 7 august 2013

{ Ikea again, ofc }

DSC06801

 In aceeasi zi in care am mers prima data la Bazarul cu mirodenii, dupa vizita la mirodenii,mai exact, am ajuns, desigur, din nou... la Ikea.

DSC06769

De fiecare data gasesc ceva de cumparat de acolo!

 Desi bucataria mea e departe de ceea ce imi doresc de fapt ca bucatarie, dichisul ei ( al bucatarie) este dat de obiectele cumparate din Ikea, ... si  imi plac enorm  ideile lor practice .

DSC06775


 Am facut gramezi de fotografii, eram deja foarte obosita cand am ajuns la mobilier de dormitor,si imi pare rau ca nu mi-am fotografiat preferatul in materie de divan :D data viitoare, sigur.

Si tocmai pentru ca imi plac asa de mult produsele lor, voi avea 3 postari cu fotografii de acolo.
Astazi prima!
 Pentru ca sunt extrem de obosita si de lesinata de atata canicula, am amanat cat am putut sa mai scriu pe blog,dar n-am lipsit de la lectura zilnica a blogurilor favorite.   Uneori am mai lasat si cate un comentariu, imi pare rau ca nu comentez mai mult... poate reincep...

Si acum, fotografiile! Daca mai e cineva asa innebunit dupa Ikea sa ridice mana sus! ;)



DSC06781
DSC06782
DSC06777
DSC06776
DSC06780
DSC06774
DSC06773
DSC06772
DSC06771
DSC06770


O noapte racoroasa!

Ana

8 comentarii:

  1. draga de tine! Mama lui Matei cel Frumos! MA bucur ca nu-s singura in treaba asta :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vede ca esti fan infocat, dupa acte poze ai facut :)

    RăspundețiȘtergere
  3. ce ma oftic ...tot astept un magazin in orasul meu...au anuntat cu surle si trambite de 3 ani :(

    RăspundețiȘtergere
  4. te cred, si eu imi doresc unul mai aproape ca pana in baneasa fac o ora... We placut!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...