Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 8 iulie 2013

{ Saptamana greceasca la Lidl }

Nu am prea avut chef de dimineata sa merg la Lidl, dar dupa-amiaza m-am urnit din loc... si mare mi-a fost uimirea cand am vazut ca gasesc tot ceea ce aveam pe lista : halva cu fructuoza, deliciu grecesc  cu fistic, iaurturi cu frisca, iaurturi-crema cu miere, iaurturi cu miere si smochine, halloumi, feta. Iata-le:






Am gustat din halva si e buna, iar mie nu imi place deloc halvaua :)

Aveau si uleiuri de masline si ouzo, dar ulei mai avem, iar de baut nu bea nimeni la noi.

Si altele... doar ca eu m-am limitat la atat.

Ana

4 comentarii:

  1. iaurturi vreau neaparat , o sa merg deseara...sper :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am fost niciodata la Lidl.O sa merg si eu sa vad ce au :)
    Eu sunt fan halva :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si mamei ii place halvaua :) Aveau o gramada de sortimente, Victoria!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...