Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 11 iulie 2013

{ Omleta coreeana cu orez )

DSC06734


 Ce face un om, in vacanta, cand s-a plictisit de citit, , curat, piata, crosetat si tricotat?
 Butoneaza telecomanda, evident!  Sau cel putin asa fac eu.  Si cum, de politica  nu am nici un chef , sunt in stare sa privesc chiar si desene animate, in loc.
Adica nu prea conteaza ce e,  politica sa nu mai fie!
Si, uite asa,  am nimerit pe Euforia Tv, la un serial coreean haios cu un print si niste slujitori care calatorisera in timp. Haz mare cand tipa din vremurile noastre le-a dat sa manance,caci era ceva ce ei habar nu aveau nici cum se numeste!

 Si ce mi-am zis ? Ia sa vad si eu cum e omleta coreeana cu orez?

Oua batute cu orez mie nu prea imi venea a crede ca se pot asocia si chiar manca...

Dar, se poate! Nu e rea deloc,insa,cu siguranta nu o sa imi fac un obicei din a pregati asa ceva pt mine si ai mei; odata merge, dar a doua oara nu stiu daca as mai face!

 Dar cum sunt, din cand in cand, dispusa sa incerc feluri de mancare specifice altor popoare....

 Aici gasiti reteta video.

 Eu nu am pus chiar toate legumele acelea, am pus asa: ardei gras verde, ceapa, usturoi- doar un graunt strivit, rosii si sunca presata taiata cubulete. Si,evident, doua cescute de orez fiert. Eu  doar pentru cate un ou fiert sau porumb fiert, sau o omleta clasica ma mai apropi de aragaz, in restul zilelor salata de rosii cu telemea.

 Si gata!

 Pofta buna!

 Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...