Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 4 iulie 2013

{ Asa s-a "potrivit" }

P Collage


Burgeri... de fapt mexicani din cartea cea noua, aparuta la GoodFood   Doar ca am uitat sa cumpar avocado [ azi am, dar fac guacamole sambata :D ].


DSC06689




 Doar o potriveala ca ii postez de ziua Americii,de fapt au fost pranzul de duminica trecuta!
Chifla e "ca sa dea bine in poza"  si tot nu e bine poza :((( .
I-am servit cu salata de rosii, ceapa, ardei, patrunjel si castraveti, asezati pe ciuperci fripte la gratar, mai bine lasam ciuperca in poza :D


DSC06695

 Data viitoare iau si avocado si cola, ca sa fie dezmatul total ...
Cam de doua ori / vara ne apuca dorul de fast food, si, ca sa stim exact ce mancam,totusi,  pregatim acasa ceva gen fastfood.

 Nu sunt fan America, dar mi-ar placea sa ajung sa o vizitez, doh! In viata asta!
 La multi ani, America, oriunde mai esti !

Ana

 PS. eram convinsa ca e vineri si ma repezisem cu flori :)
 La Lidl sunt niste perne pentru picioare, aviz dascalilor care stau numai in picioare- eu mi-am cumparat astazi una,desi stau asa de rau cu banii si m-a costat 55 lei :D

Un comentariu:

  1. Arata tare bine.
    Se pare ca esti fan Lidl. De fapt, daca imi amintesc bine, e o pasiune veche :)
    Weekend frumos sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...