Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 7 iunie 2013

The Versatile Blogger Award


Pe care l-am primit cu cateva zile in urma de la Loredana, căreia îi mulţumesc mult că s-a gândit la mine ! Regulile nu sunt complicate, cam ca la fiecare premiu virtual. Una dintre ele e să spui persoanei care te-a nominalizat, 7 lucruri despre tine.
 Am tot scris lucruri despre mine si nuu stiu daca mai am inca 7 de zis :)
Voi incerca:
 Imi plac ciresele la nebunie.
 Imi doresc cu disperare o casuta cu o curte in care sa plantez flori, fructe si legume :)
Nu imi plac absolut deloc oamenii vulgari, murdari sau mincinosi / lingusitori
 Ador ploaia!
 Imi doresc sa pot calatori in fiecare vacanta in alta tara :)
 Sunt extrem de sensibila la mirosuri, prefer sa merg pe jos decat printre oameni care nu se spala :D
Imi place sa ma plimb pana la epuizare !

Trebuie sa dau premiul la 15 bloggeriţe, doar ca nu cred ca am 15 in vizor acum,asa ca de la mine premiul pleaca la: Dositeea , Lia, Niko , Victoria  si Nicoleta -Agenda di Niko.
Oricine il doreste e binevenit sa il preia cu leapsa cu tot :)

Un weekend frumos sa aveti!

Ana

6 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...