Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 30 iunie 2013

{ Ploua...}

DSC06652

 Dar mie imi place,caci ador ploaia...
 Ploua continuu, aproape mocaneste, tomnatic, la sfarsit de iunie. Cel mai greu e pentru cei ale caror case se inunda la cea mai mica aversa, iar la o ploaie ca aceasta e deja dezastru! Cu o administratie locala normala la cap,intr-o tara normala la cap aceste inundatii ar fi macar mai rare, nu ceva obisnuit la cea mai mica ploaie. Dar, in fine, traim in Romania...

                                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 Ati observat? Cand nu mai putem respira de atata canicula, Domnul se indura de noi si ne trimite o vreme ca aceasta...care, cum v-am spus, mie-mi place!


 Sa aveti o saptamana usoara!

Ana

 PS. Scriu mai rar si mai putin,dar sunt la fel de prezenta pe net, am bloguri pe care nu le pierd din ochi sub nici o forma... oamenii scriu bine- bine :) Si frumos :)

Un comentariu:

  1. Si la noi ploua. Toata saptamna a plouat si a fost racoare, dar si mie imi place. Caldura aia care ne doboara, ma oboseste foarte mult.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...