Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 29 iunie 2013

{ "Economii" de vara... }

piata

"piata" de saptamana aceasta :)


 Nu stiu cum e la voi,dar la dascali, banii se iau in iunie/inceput de iulie si apoi in octombrie.
Si,intre timp, toate preturile o iau razna,  in defavoarea omului care munceste , evident.
Acest lucru presupune o atentie sporita, toata vara.
De ceva  timp, am un ajutor de nadejde in cineva [ in care am o foarte mare incredere] ,care merge saptamanal la piata la Pucheni si vine cu marfa grozav de buna si la preturi foarte mici. Asta pentru ca acolo se cam vinde engros si mai putin en detail.
Pana acum ii spuneam sa ne cumpere 3 kg de rosii, de exemplu, insa ne ajung doar pana miercuri,ceea ce e putin.... asa incat am marit cantitatea caci am constatat ca legumele pastrate cu atentie rezista chiar si mai mult de 7 zile la fel de proaspete.

Eu tin rosiile afara, nu in frigider, de regula in ladita de plastic, cartofii la fel si ceapa, iar fructele le tin in frigider, in pungi perforate.

Pentru saptamana urmatoare mi-a adus asa:
5 kg de cartofi cu 1,3/kg;
5 kg de rosii cu 1 leu/kg,
un pepene de 4 kg cu 0,8 lei/kg
2 kg de caise cu 2 lei kg;
1 kg piersici cu 3 lei kg;
patrunjel 2 leg.- un leu
marar 2 leg. un leu
ceaapa verde 3 leg cu 0,6 lei/legatura.
In total 26,3 lei

Mai am cam 2 kg de visine pe care mi le-a trimis un unchi din Zimnicea :D si legume pentru un ghiveci.
Zic ca e bine de tot pentru cel putin o saptamana,mai ales ca mai mult de salate nu prea "gatesc" altceva :))

Voi cum va descurcati cu aprovizionarea?

Ana

6 comentarii:

  1. la oras este mai usor , se gasesc de toate , la tara doar cei care produc au , in rest stiu ca este mai greu !

    RăspundețiȘtergere
  2. să ai poftă;
    ai ieşit bine de tot. la noi nu găseşti roşii sub 4 lei kg, iar pepenele tot 4 lei kg ... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bianca,bine ai venit!
    Eu,una eram convinsa ca sunt mai ieftine in provincie, toate legumele si fructele. Inseamna ca e bine de tot din punctul asta de vedere,la noi.
    Sa speram ca se va remedia si la voi, treaba cu preturile,e cam prea mult 4 lei kg de rosii :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow ce preturi!
    La noi nu e asa. Rosiile sunt 3 lei, la fel si pepenele, cartofii erau 2,5, iar nectarinele 6. In sud preturile sunt intotdeauna mai bune la legume, ca acolo e tara lor, e firesc sa fie asa.
    Sa le mancati sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multam fain, Loredana! La voi nu ma mira ca-s scumpe,stiu din copilarie cand mergeam la bunica la Sibiu, asa e in Ardeal sunt mai scumpe,dar in Arges parca trebuia sa fie totul mai ieftin , in opinia mea!

    Duminica placuta,tuturor!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...