Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 1 iunie 2013

Agasant !

Poate nu sunt eu prea moderna, insa ma enerveaza la culme sa deschid un blog si sa ma streseze fereastra aceea cu LIKE!!! (facebook)

Nu doar ca nu dau nici un like dar inchid cat pot de repede respectivul blog si nu mai revin....iar  daca dadusem like trec repede pe unlike pe respectivul blog.

Oricum... sa se stie, daca imi place blogul nu e nevoie sa ma agaseze pumnul pe gat cum ii zic eu ferestrei in cauza, caci  dau eu singura like penru ca sa pot reveni, simplu,nu???

Sambata seara placuta!

Ana

5 comentarii:

  1. Zau ca nu are rost sa te enervezi!
    Si eu cam tot asa fac : deschid , daca apar ferestre , renunt definitiv si irevocabil sa mai trec pe acolo!
    Duminica placuta , Annuska! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos,Ana draga! deci nu-s singura :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună Ziua!
    Eheii! Nu-i chiar aşa de simplu!
    Este adevărat, există tot felul de "ferestre" care apar ÎN FAŢĂ (de nu poţi citi nimic) şi care te OBLIGĂ să-i cânţi în strună sau ... să renunţi! Şi eu am renunţat la astfel de bloguri (unor bloggeri am încercat să le explic motivul şi cîţiva m-au ascultat şi au făcut modificări).
    Blogul meu principal - CORNELIUS ROSCA - are un Gadget care impune o Fereastră de reclamă (turistică). Acea reclamă se deschide separat! Se poate anula reclama şi continua lectura pe blog, fără alte întreruperi!
    Este "sacrificiul" pe care trebuie să-l "plătesc" pentru acel Gadget FREE. Desigur, dacă plătesc în real (cu bani adică) scap şi de acest inconvenient, dar îmi îmbunătăţesc informaţia primită! Dar ... de unde bani!
    Cine vrea să mă citească şi are puţintică răbdare, îşi dă seama despre ce este vorba şi revine!
    ~
    Cornelius, :)
    PS: de altfel, acea reclamă mi-a plăcut şi uneori îmi place ... să visez, utilizând-o pentru câteva minute! Cu un astfel de site (Reclamă turistică) îţi poţi preciza mai bine ... "poziţia socială". ~,

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...