Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 11 mai 2013

{ Super- tortul de Florii }

DSC06289

Trebuie sa ii zic asa,caci este,credeti-ma, cel mai bun desert pe care l-am pregatit vreodata!


Collagea

mosaic1
Collagecolaj tort1

Nu am reusit sa fotografiez tortul in intregul lui, am salvat cu greu ultima feliuta.
 Ies cam 8 felii caci blatul este facut in tava de 18 cm.
 Blatul este un deliciu realizat cu un strop ( mai mult) de bere Guinness , insa nu are nevoie de sirop caci este el destul de umed, exact atat cat trebuie.  Crema insa este un alint pentru simturi, la mine a iesit cam alunecoasa caci nu i-am pus zahar alb, ci fructuoza. Si nu s-a inchegat asa de bine.

Collageb
 Reteta este de pe acest blog
Trecuta printr-o traducere aici :)

 L-am pregatit de Florii ca un cadou pentru mamica mea draga si iubita!

 La multi ani cu sanatate si viata fericita,mamica mea draga!

Ana

4 comentarii:

  1. Cine m-a pus pe mine sa intru tocmai acum la tineeee??? :P Arata asa de bine ca o sa visez numai torturi la noapte :) Iar eu sunt fan no 1 Al ciocolatei

    RăspundețiȘtergere
  2. uf,te inteleg,caci si eu am gustul delicios inca in gura :) abia astept sa il fac din nou,desi ziceam ca abia de revelion il mai fac din motive de kile in plus :)))))))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...