Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 14 aprilie 2013

{ Un pic de organizare nu strica ! }

DSC06047


 Mai sunt doar trei saptamani pana la Inviere,si e deci cazul sa organizam un pic lucrurile prin casa.

 Poate ca unele dintre voi ati terminat deja ,eu abia acum incep.

Am mai facut eu una-alta, insa grosul e nelucrat.
Bineinteles ca nu e obligatoriu sa imi urmeze cineva in treaba asta cu organizarea,  eu doar voi specifica cum voi lucra eu.


 Incep cu balconul,unde, de cate ori ceva nu imi mai era de folos prin casa ajungea inevitabil ,cu gandul "lasa ca la curatenie scap de tot balastul! " Acum e musai,deci!


 Sterg peretii de praf si paienjeni- daca or fi, Doamne apara-ne! , elimin din dulapuri tot ceea ce e inutil sau nu mai folosesc eu, sterg praful,spal musamaua, spal geamurile, matur si spal gresia.

 Intre toate astea dau si florile afara in balcon,dupa ce le-am primenit si pe ele. Apoi inchid si las sa se usuce frumos.


Trec in dormitoare, unde urmez cam aceeasi pasi, de la fereastra spre usa si de sus in jos.
Am grija sa imi acopar toata aparatura hi- fi pentru a nu o umple de praf cand sterg peretii si apoi am mare grija sa fie totul foarte bine sters de praf ( am cumparat un Pronto nou-nout pentru mobila)

 Sterg peretii, dau jos perdelele si draperiile si le pun la spalat, sifonierele le-am aranjat saptamana aceasta, poate reusesc sa le pastrez fara vreun deranj, sterg mobila de praf, aspir bine covoarele, si sterg cu mopul pe langa ele.
 Mare atentie pe dupa mobila si mai ales sub pat si in spatiile greu accesibile.
E prima data cand voi folosi niste servetele speciale pentru praf cumparate din Lidl, cu cateva saptamani in urma.

Dupa ce am dormitoarele gata,trec in sufragerie, apoi baile, unde am de spalat si faianta si gresia, cada chiuveta, vas wc- atentie la spatiul de dupa wc si bazinet !!!

Urmeaza bucataria, unde am lucrat cate putin in vacanta aceasta in sensul ca am schimbat hartia dulapurilor, am spalat toata vesela si cea din vitrina, am primenit raftul condimentelor, adica am aruncat ce era expirat si am cumparat altele noi- am luat de data aceasta doar ceea ce folosesc mai des,urmand sa ajung curand in Amzei la Ki- LIfe dupa chestii mai sofisticate ( de exemplu,turmericul si sofranul au expirat, iar paprica afumata s-a terminat deja ).

Deci interiorul dulapurilor e gata, dar mai am restul.

 In final am holurile,unde am de gand sa si zugravesc un pic,caci parca e cam alb-murdar lavabila :D

 In bucatarie voi mai schimba una-alta, trebuie evident sa vizitez si Ikea pt asta, sa vad ce bani pot aloca acestei afaceri :D

 E posibil sa nu pot face totul singura asa incat am tocmit o femeie sa ma ajute, insa nu vreau sa ma lungesc foarte mult.


 Catre final, sambata cred,  voi face cumparaturile pentru masa de Sarbatoare, iar in alta zi voi cumpara cateva cadouri.

 Imi doresc sa termin totul pana la Florii, pentru ca Saptamana Patimilor sa ramana pentru primenit sufletul la Sf Biserica!

Cam asa m-am gandit eu sa fac.

Voi ce pasi urmati?

[  De retinut ca exista spatii pe care trebuie neaparat sa nu le neglijam: lustrele ( mai ales interiorul lor), spatiul dintre elementii caloriferelor, tocurile usilor si spatiul de deasupra lor, spatiul de deasupra mobilelor din toate camerele si bucatarie, bazinul si vasul wc- urilor si mai ales spatiul greu accesibil de dupa ele, spatiul de sub mobila si paturi si interiorul paturilor sub saltea. ]

Va doresc o saptamana usoara si rodnica!

PS. Cel mai mult imi place sa spal geamurile, si de fiecare data -aproape- dupa ce termin aceasta operatiune incepe ploaia :D

 Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...