Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 30 martie 2013

{ Sa revin... zic ... }

Incep cu nebuneala :                                    

Evident ca nu stiu daca voi scrie de acum inainte zilnic, imi doresc,dar ramane de vazut...

 Oricum nu am noutati,doar ca sunt cam in ceata la propriu pentru ca nu mai vad bine cu ochelarii, parca e mai bine fara ei,saptamana viitoare am programare la oftalmolog,dar pana atunci ma chinui! Tocmai ce-am citit un mail despre efectul Nocebo,si cam asta fac eu acum: ma vait de de toate,caci mai am! Ma omoara primavara atta capricioaso-iernoasa!!! Nu mai pot suporta vremea asta ciudata. Am eu destul pe ale mele si pe ale celor din jur,macar vremea sa fie normala :( Zic sa nu epuizez toate nelinistile metafizice intr-o singura zi... sa mai las si pe maine,nu? In alta ordine de idei,nestatul cu orele pe net mi-a adus o mai buna organizare gospodareasco- casnica, si o obisnuinta in a merge la somn mai devreme; insa imi citesc cu regularitate favoritele :D

 Voi ce noutati aveti?
 Sa va mearga bine!

 Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...