Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 7 decembrie 2012

{ Sunt bolnava ... de atata frumos! }




N-as fi crezut ca pot exista fotografii atat de frumoase, mese atat de minunat aranjate, nu ma mai satur privind!

Am descoperit recent acest site cu fotografii si stau cu orele privind si dorindu-mi sa am si eu ce fotografia si mai ales cu ce!
 Enorm imi place,si vreau sa deslusesc toate cate sunt pe aici si sa imi pun la pastrat site-uri care imi plac!



Voi dormiti,eu mai privesc vreo ora :D


Ana

8 comentarii:

  1. Am crezut ca doar eu am "probleme" :)))
    Un sfarsit de saptamana minunat!

    RăspundețiȘtergere
  2. ha,ha,draga mea :) si eu m-am mai linistit un pic pt ca nu sunt singura! pup si we placut !

    RăspundețiȘtergere
  3. Exista, doar ca nu avem noi acces la ele. Dar e bine ca ne putem delecta macar cu fotografiile...

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai ca m-ai speriat cu titlul.La mine se deschid mai greu paginile de la net.Iti inchipui ce fata am facut cand am vazut titlul si jumatatea de sus a primei poze :)
    Si eu am descoperit site-ul cu vreo 2 zile in urma :P

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Victoria scumpa, scuza-ma,nu asta a fost intentia mea,hai ca am schimbat titlul! Scuze si pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...