Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 2 decembrie 2012

{ Muzica buna- tot buna si peste sute de ani! }




Aseara, tarziu, ne-a zguduit un cutremur!
Pentru unii, treaba a fost destul de serioasa,in sensul ca,daca, de zile bune, oamenii in jurul tau nu vorbesc despre altceva decat despre "sfarsitul lumii din 21 dec" ai un mic stres chiar daca esti la curent cu ce zic Scripturile: nu stie nimeni cand va fi,nici macar Fiul,doar Tatal!

Dar ceva-ceva poate ca va fi,cine stie?
Sa fi fost cutremurul o atentionare. o avertizare sa fim mai buni, sa ne amintim ca totul e vremelnic...sau,cum cred eu, o simpla coincidenta...
Trebuie sa fim mai buni,asta e clar!
Pentru noi si pentru ce va veni!

 Afara sta sa ninga,astazi este mult mai frig ca zilele trecute...eu,sincer m-am gandit ca e posibil sa fie cutremur,intotdeuna imi e putin teama cand e mai cald decat e cazul...
ACESTEA sunt momentele cand as pleca din Bucuresti mancand pamantul,caci daca locuiesti la et. 5 sau 9...nu apuci decat sa iti mai faci decat crucea....
Si penrtu ca vremea si vremurile sunt asa cum sunt,sa ne facem singuri zilele mai frumoase,mie pentru aceasta duminica imi ajung Julio si (poate) ceva dulce,fie chiar si un ceai...

 O saptamana Binecuvantata!
Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...