Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 22 decembrie 2012

{ Cum mi-am petrecut "sfarsitul lumii " }

DSC05377

 Desi mult mai corect ar fi: "unde" mi-am petrecut...
 Unde- in alta parte decat- in... Ikea :D
 Initial nu mi-am dat seama ce zi este,dar pentru ca eram libera de la serviciu,si pentru ca prietena mea putea, am luat copilele cu noi, ne-am suit in Skoda ( cred ca este ) ei si...la drum!
 Am ajuns in Baneasa in 40 de minute,pe la 15.30 adica- timp foarte bun pentru traficul din Bucuresti intr-o zi de vineri- iarna :)...

Ne-am invartit vreo doua ore pe acolo,am cumparat de toate si,in special masa de laptop pe care mi-o doream, si apoi,ca niste doamne ce suntem si pentru ca eram in zona- am trecut in Carrefour, pentru ultimele mici detalii ale listei de cumparaturi pentru masa de Craciun ( si de revelion, in cazul meu).

In Ikea,pe langa masa de laptop, mi-am inoit provizia de borcane, am mai cumparat o tava de cozonac, protectie pentru birou, prosoape de baie, niste farfurii- desi am gramezi-dar n-aveam "din alea", pahare si altele, in total cam 200 de lei :D

e Collage


In Carrefour am gasit la un pret bun file de somon si icre de crap, evident fructe de sezon... si altele.

 Am lipsit de pe blog caci intre timp am schimbat windows 8 cu 7, iar apoi am fost foarte ocupata cu serviciul , sfarsitul de semestru si cu treburile prin casa... iar seara eram asa de obosita incat nu imi mai ardea de nimic,vedeam numai perna :D in fata ochilor!
 In alta ordine de idei, ma deranjeaza ca a ramas si dupa schimbarea sistemului aceeasi boala la laptop: in timp ce scriu imi sare singur cursorul si literele se duc unde vor ele si habar nu am ce e asta insa ma enerveaza groaznic!!!
Daca stie cineva cum se remedieaza,i-as fi profund recunoscator!!!

 Voi cum v-ati petrecut sfarsitul anuntat al lumii?

Nu ma intelegeti gresit, nu imi bat joc,insa nu cred ca va cunoaste cineva vreodata cand vine, asa cu data si ora... dar nu imi bat joc,departe de mine...

Spor la treburi si zile excelente!

Ana

PS. Azi am facut cozonacii... mi-au iesit aratosi si super gustori,am inaugurat si noua tava,evident :)

Collage
DSC05386

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...