Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 11 noiembrie 2012

{ Organizare la superlativ! }

DSC05214

Sau, intr-un cuvant : Ikea.
De nenumarate ori am mers si tot de atatea ori am zis ca-i gata,ca nu imi mai doresc nimic de acolo.
Aiurea...


DSC05213

Doar plec si ma si gandesc la urmatoarea vizita in magazin,de fiecare data ramanandu-mi ceva de cumparat ! Vineri, 9 , dupa serviciu,in loc sa iau drumul casei,am ajuns in Baneasa, caci si vremea si starea-  un pic mai buna de sanatate=  imi permiteau.
Si cum avusesem nevoie de aparatul foto la scoala pentru o actiune cu copiii ( mai nou trebuie totul imortalizat si pus la dosarul personal, of,Doamne!) am facut si cateva poze.

Ca de obicei am lasat aproape  200 de lei ( noi!!! ).
Indiferent cat de putine achizitionezi,  fara 100 de lei nu scapi la casa :D
Imi incep intotdeauna vizita cu raionul de individualuri pentru masa, apoi ajung la maruntisuri pentru bucatarie, dupa care la textile, la lumanari si suporturi pentru lumanari si sfarsesc rondul la flori, ghivece si vaze

DSC05188
. DSC05182 DSC05184 DSC05183 DSC05196 DSC05186 DSC05187 DSC05189 DSC05190 DSC05191 DSC05194 DSC05195 DSC05197 DSC05201 DSC05205

toate fotografiile aici

Vine Craciunul!

DSC05198

Ikea e printre preferatele mele,clar!

 Care este magazinul vostru preferat?

O saptamana frumoasa!

Ana

6 comentarii:

  1. Noua ne-a ramas gandul la farfuriile cu note muzicale. din pacate pt noi, ikea e departe...
    O saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a ramas gandul la raftul cu orhidee... slabiciunea mea :D
    Desi am 7 orhidee, parca as mai vrea una. ;))
    Pupici! :X

    RăspundețiȘtergere
  3. si mie imi plac,insa deocamdata am zis pas caci tre' sa mai sparg din ce am,altfel spatiu de depozitare deloc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu le ador dar cum stau prost cu transportul doar le privesc...

    RăspundețiȘtergere
  5. Daca ai dileme cu spartul veselei, esti nehotarata sau nu te induri ce sa alegi, ti-o trimit o saptamana pe Georgia si-ti rezolva intreaga problema :)

    RăspundețiȘtergere
  6. hehe,draga de ea,cu mare drag o vreau caci tare le iubesc pe fetitele tale,si cand o iei mergem si la ikea si iti alegi farfurii cu note muzicale :)) Zi faina,draga mea!
    Ah,ce m-as mai distra vazand=o spargand la farfurii :)))))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...