Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 18 noiembrie 2012

{ La mine a ajuns deja Mosul ! }

DSC05251
DSC05291
DSC05289

De joia trecuta sunt super hapyy- cea mai cea!!!! Am laptop! Mi-l doresc de ani de zile!!! Ma deranjeaza rezolutia mica fiindca eram obisnuita cu un monitor mai mare, si ma mai deranjeaza windows 8 cu care mi l-au trimis instalat,dar sper sa ma obisnuiesc curand!!!


DSC05288
DSC05290 Si de joi incoace,Mosul a tot venit,caci el are mai multi bani in noiembrie decat in decembrie :D

 Las' ca-i bine!
 Sanatosi sa fim!

 O saptamana frumoasa,tuturor!
 Ana

10 comentarii:

  1. Ce fain e! Sa te bucuri de el multi ani! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa-l folosesti sanatoasa si cu folos ! razbate bucuria din randurile tale :);
    si...sa mai vina Mosul, cu tot ce iti doresti sau ai nevoie !
    O zi frumoasa si ganduri bune de la Piatra Neamt !

    RăspundețiȘtergere
  3. Norocoaso! Sa-ti fie de bine, sa te folosesti de el! si sa mai vie mosul pe la tine ca vad ca are gusturi bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. inseamna ca si tu ai fost fata cuminte ! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunat!!Sa il stapanesti sanatoasa.Cu rezolutia te vei obisnui repede.Si eu am patit la fel,iar acum nu as mai da laptopul pe nici un calculator

    RăspundețiȘtergere
  6. Giani,draga,multam fain,asa e :) Da, Doamne! Amin

    RăspundețiȘtergere
  7. Aha,aha,Loredana scumpa,dap multumesc din suflet,pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. coc,daaaaaaa de ani buni sunt tare cumine doar-doar :)) pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Victoria, multam fain,sper sa ma obisnuiesc cu rezolutia reoede,oricum nu cred nici eu ca as mai cumpara altadata altceva decat laptop :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...