Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 9 octombrie 2012

{ Trei feluri de mancare simple de tot dintr-un pui delicios }

DSC05074 Sa tot fie doua saptamani de cand am gasit pe facebook un mesaj de la o tanara  doamna care nu imi cerea  sa ii fac reclama produsului ci doar ma intreba daca as fi dispusa sa testez un pui de tara, procesat si gata pentru gatit.
Evident ca am fost imediat  de acord si bine am facut!

Nu mi s-a intamplat prea des sa am avantaje de pe urma blogului,cred ca e doar al doilea,dar incep sa prind gustul
Sa vina avantajele la mine! :)

Si acum concret.
mosaic35596316
"Agroland, cel mai mare distribuitor de pui de o zi si hrana pentru animale, a pus bazele unui amplu proiect care sa aduca mai aproape de consumatori carnea de pui crescuti natural, cu hrana sanataosa si cu grija, fara hormoni de crestere, fara hrana pe baza de faina din oase de peste si fara antibiotice.

Astfel, businessul distribuitorului de hrana se va extinde cu magazine de tip bacanie, situate cat mai aproape de oraseni, magazine din care acestia sa poata cumpara carne proaspata de pasare si porc, oua, lapte si produse din lapte. "

Exact asa cum este descris,asa si este!

Puiul a venit cu un curier de la firma,exact atunci cand am stabilit sa soseasca.
Deci promtitudine maxima!

Am gatit trei feluri simple de tot,desi initial ma gandisem la ceva complicat. Insa mi-am zis ca, inundandu-l cu condimente si alte cele, nu ii vom mai simti adevaratul gust, si bine am facut ca m-am rezumat la supa de pui cu galusti si marar, friptura  de pui pe cartofi, acestea fiind pregatite din pieptul si un copan al puiului ( gatite pentru masa de duminica) iar astazi am pregatit din celalalt copan si din coaste un pifal de pui delicios!

DSC05061
DSC05066
mosaib5f DSC05071 Asa pui gustos nu am mai mancat din copilarie, cand crestea bunica in curte pui... Mama a fost si ea foarte incantata si a declarat ca si mine ca doar in copilaria ei a mai mancat un asa pui gustos! :)

Nu tu mirosuri dubioase de peste,nu tu gust fad sau ciudat.
Nu si nu!
Doar adevaratul gust de pui, carne frageda si proaspata.!

Asa incat,astept cu nerabdare sa fie dat in folosinta acest lant de bacanii Agroland cu de toate si numai naturale,cred ca aceasta este intr-adevar alternativa sanatoasa pentru noi, traitorii la bloc.
Sper sa primesc toate datele cand lantul de bacanii e gata pregatit de inaugurare si va voi anunta si pe voi,cu siguranta!
Si, pana atunci,daca primiti un astfel de mesaj, acceptati-l cu incredere, veti avea numai de castigat.

Daca e sa gatesc pui,vreau doar de la Agroland, caci nu e nici  atos, nici gretos! :)

Multumesc, Agoland si va astept  cu bacaniile in cartier.

Ana

PS.  ( fotografiile sunt facute la lumina toamnei, cu aparatul meu care nu mai are mult si e istorie.( Nu vrea     vreun reprezentat foto sa testez un DSLR, cumva? Ca eu accept cu bucurie! :D )


5 comentarii:

  1. Imi place de tine, ca stii ce vrei si la cat esti de buna, serios ca meriti sa testezi si un Ferrari, zau asa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ohooo...asta e o chestie tare interesanta si tare faina! Iar preparatele tale mi-ai facut foame....

    RăspundețiȘtergere
  3. Ohooo...asta e o chestie tare interesanta si tare faina! Iar preparatele tale mi-ai facut foame....

    RăspundețiȘtergere
  4. oooooooo, Loredana draga mea, nu sunt asa de buna,am atatea lipsuri si eu... dar tu esti minunata ai iti multumesc! Cat despre ferarri, nu stiu daca as indrazni caci mi eimi e cam teama de masini, poate pe camp deschis. Pup si fetele si pe tine :)

    RăspundețiȘtergere
  5. multam fain,scumpa Ana :) Daca ai stiiiiii cat am salivat eu la gogosile figurine :)) abia m-am abtinut sa nu fac si eu cega gogosele. Pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...