Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 13 octombrie 2012

{ Daca mai puteti- pe frigul acesta... }

DSC04787
Va poftesc la o inghetata,caci asa de putin timp liber am incat stau postarile la rand de asta vara :D

DSC04794

O fi lenea,sau teama,nu stiu,dar eu nu ma prea inham la retete grele,iar aceasta pot sa spun ca nici nu-i o reteta, e o adunatura de ingrediente din care a rezultat o inghetata delicioasa foaaaaaaaaaarte dulce,insa.

DSC04797

O cutie cu lapte condensat caramel, o cutie cu frisca lichida, un iaurt grecesc si cativa fulgi de ciocolata. Amestecate toate foarte bine,pus in congelator cateva ore si gata!
  E demult istorie ingetata aceasta,dar mi-o amintesc ce buna a fost!
 

DSC04796

Nu stiu cum e la voi starea de spirit,dar eu nu pea am chef de nimic, asteptam vremea racoroasa,dar asta de azi ma cam incurca,caci aveam plan de iesit in Herastrau, e si targ,dar acum mi-a cam pierit tot cheful, poate sa iau cu mine si o varza murata sa fie tot tacamul,altfel ce-am mai face in parc pe o astfel de vreme?
Voi ce mai faceti,ce planuri de week-end aveti?
Eu mai am de facut media la predictive,caci am corectat ca un rob, opt randuri de teste, nici sa fac o adunare simpla nu mai eram capabila, acum mi-am mai revenit,as aduna ceva bani daca as avea de unde :D

 Zi cu bine si cu sanatate!
 Urmeaza o reteta de clatite coreeene, cat de curand!
 Ana

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...