Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 26 septembrie 2012

{ La festival }

DSC04995
Imi e din ce in ce mai greu sa gasesc timp pentru scris pe blog,caci nu reusesc sa imi intru in normal cu ritmul de lucru, parca e totul mai aglomerat si la serviciu si acasa.
Si,cum va spuneam, nu imi da inima ghes nici sa scriu in bloger- ul acesta nou, care imi displace total.
Dar,cu toate neajunsurile, traim si,uneori, e adevarat,din ce in ce mai rar,si iesim din casa, doar sa ne plimbam,macar.

DSC04996

Auzisesm cu doua saptamani in urma de initierea acestui festival, numit "Shalom Ierusalim" care a avut loc in parcul Unirea, duminca , 23 sept.

Nu pot sa spun ca mi-a placut din cale afara,caci mi s-a parut un pic aglomerat si cam saracut... dar pentru ca am mers intr-o companie foarte draga inimii mele,m-am simtit minunat.
La intoarcere mi s-a mai taiat un pic din minunatie cand am constat ca,desi platisem 6 prajituri- super mici cu 16 lei- ceea ce mi s-a parut enorm de mult- evreul sau arabul cum zice o colega cu origini evreiesti ca erau arabi cei care vindeau,desi eu sincer ma indoiesc, mi-a pus doar 4 prajituri la exorbitantul pret de 16 lei.
Iar prajiturile erau de marimea unei jumatati de deget aratator.

Delicioase, dar enorm de scumpe si minuscule .
Daca e cineva care stie reteta lor, il rog frumos de tot sa imi scrie, fie in comentarii, fie un email....
Iata-le:

DSC05019 DSC05018 DSC05020 Din acestea au lipsit din pachet,desi le platisem... DSC05012

Copiii celor care vindeau dulciurile:

DSC05011
DSC05002
... oboceiul lor cu mere si miere pentru un an "dulce" Zidul Plangerii - reprezentat la scara minuscula aici, unde lumea ascundea biletele cu dorinte iar organizatorii strigau in gura mare ca le duc la originalul zid in aceeasi zi,insa,dupa faza cu prajiturile ma indoiesc teribil ca ar fi facut astfel,oricum e pacatul lor daca pacaleau oamenii...


DSC04997

Am luat si suveniruri: un pix, o cana si un sfestnic de-al lor Hanoukah, nu stiu daca asa se scrie corect :D,chiar daca eu nu am nici in clin ,nici in maneca cu iudaismul,dar mi-a placut si l-am cumparat :)
 Mai multe poze aici

O zi placuta!
Ana

6 comentarii:

  1. banuiesc ca sunt sarailii , la noi in Dobrogea se fac in familiile musulmane des...mai mananc pe la amici , dar sunt foarte dulci , nu ma dau in vant...

    RăspundețiȘtergere
  2. Te pup Ana,

    si eu stau rau cu timpul liber. Am intrat doar sa te salut.

    RăspundețiȘtergere
  3. da,coco,cred ca unele sunt sarailii,dar cele rotunde sunt umplute cu gem,dupa gust,sunt delicioase :))
    multam fain!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc,Niko,mi-e dor de tine si de vb cu tine pe mess :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...