Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 20 august 2012

{ Muffins aproape dietetici }

DSC04730


- Pentru 12 muffins potrivite aveti nevoie de:
4 oua,10 lingurite de indulcitor praf, 12 linguri cu varf de tarate de ovaz macinate,2 lg de cacao cu continut redus de grasime- eu am pus cacao normala,caci nu am gasit din cea cu continut scazut de grasime :D o cana cu faina de orez, un plic de praf de copt,7 linguri de lapte, un varf de sare si esente: vanilie sau rom,eu nu am pus caci nu am avut.

Le-am spus "aproape dietetici" caci am pus si faina,fie ea si de orez,caci altfel le spuneam muffins Dukan,asa cum sunt la Edith pe blog,unde am vazut reteta.

DSC04732

Mixati ouale cu sarea si indulcitorul, timp de 3 minute.
Amestecati intre ele si restul ingredientelor uscate si apoi adaugati-le peste compozitia de oua mixate. Puneti apoi laptele si esentele,daca aveti
Puneti compozitia in forme de muffins din silicon si coaceti la cuptorul preincalzit pentru 30 minute.

Pe deasupra,eu le-am pus cate un strop de lapte condensat neindulcit si cateva ornamente colorate, ca sa aiba un pic de fata comerciala,nu de alta,caci erau cam triste...

Foarte bune au fost!

Ana

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...