Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 25 august 2012

{ De sambata }

Nu-mi vine sa cred cat de cald poate sa fie.... la data aceasta!
Si,cu toata caldura, parca e traditie, daca e sambata, e pizza.
In imagini doua sambete,nu neaparat consecutive :D

DSC04564

DSC04772

A doua poza e de astazi... in plus, o prajitura delicioasa si super calorica,dar care a placut asa de mult ca s-a cerut indelung!
Tiffin Cake.

DSC04775

DSC04773

Eu azi nu mai ies din casa, desi imi propusesem sa ajung la concertul in aer liber din centrul orasului,dar am primit oameni dragi care s-au indurat sa vina in vizita,cu toata caldura insuportabila.

Voi cum mai rezistati?
De luni incep si serviciul,habar nu am cand a trecut toata vacanta, si pot sa spun ca a fost cea mai urata vacanta,cea mai scurta si cea care nu mi-a priit deloc, din mai multe puncte de vedere...
Parca nici AC nu mai face faca,parca raceste mai putin iar uneori imi pare ca arunca un miros cam ciudat, caldut- de aer inchis, nu stiu cum sa explic mai bine.Ma ingrijoreaza!

Zile placute, cu sanatate!
Ana

4 comentarii:

  1. La AC adu pe cineva de la service, există soluții cu care se curăță tot aparatul pe interior și e posibil să fi pierdut freonul dacă nu mai răcește cum trebuie. Dacă nu cureți AC-ul multă vreme devine periculos pentru sănătate, se strâng acolo bacterii care pot genera probleme mari ale aparatului respirator, de la bronșite cronice până la astm alergic și pneumonii... E mai bine să-l vadă cineva decât să aveți probleme după.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos,Marilena,ai dreptate, asa voi face! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...