Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 9 august 2012

{ Cumparaturi online }

DSC04667

Da,m-am incumetat din nou!

DSC04665

Desi am avut si experiente neplacute ( nu e cazul acestui site deloc pana acum si sper ca niciodata sa nu fie nevoie sa ii critic! ) este deja a doua oara cand comand la ei si imi place.
E vorba despre site-ul Pastai de vanilie caruia ii fac publicitate gratis,sa nu va imaginati cumva ca mi-au facut vreo reducere :) Dar nu e timpul pierdut... zic si eu.
Cert este ca ieri mi-a sosit pachetul in foarte buna stare si sunt incantata de toate cate mi-am luat, putine,ce-i drept, dar tot imi plac.
Am comandat o noua rasnita de piper, argintie de data aceasta,

DSC04669

o strecuratoare din bambus care imi place mult-mult

DSC04668

( si rasnita e adorata mea, mai ca nu imi vine decat sa o tin pentu poze :D ), am mai comandat un amestec exotic de ceai racoritor si o pastaie de vanilie.

DSC04670

DSC04671

Fara serviciul de curierat caci,fiind in Bucuresti imi soseste pachetul la posta de -azi- pe -maine.

Aveam de la precedenta comanda facuta la ei si niste saculeti de condimente,asa ca ceaiul a mers intr-unul din ei:

DSC04678

DSC04672

Asa ca,daca aveti nevoie de condimente si tot felul de lucrusoare dragute, comandati cu incredere.
Si eu voi mai face comenzi,sigur-sigur!
Nu am putut posta ieri nimic,caci a avut nervi calculatorul,sau poate bloger,habar nu am ,insa nu imi "mergea" nimic!

Voi de pe unde mai cumparati online?

Sa aveti zile fericite!

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...