Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 19 iulie 2012

{ Dietetice... }

Sefa noastra de sindicat tine dieta Dukan... si ne-a dat, inainte de a lua concediu, retetele pentru doua feluri de "chifle"... dintr-o carte de retete Dukan,zice ea: chifla simpla cu tarate de ovaz si chifla cu dovlecei... nu sunt rele,dar nu stiu daca as putea sa mananc asa ceva...zilnic,sau la doua zile,sa zicem.
Daca va tenteaza va scriu si retele... intr-un later edit, sa zicem :D

Iata cum arata:

DSC04568

DSC04569

DSC04570

DSC04572

DSC04573

Ghiveciul cu chilli e luat din Auchan,caci mie iar nu mi-au iesit :)

DSC04571

Si un "sandwich" cu aceste "chifle" :

DSC04576

Zi placuta!
Ana

4 comentarii:

  1. Ehe si eu am avut pana saptamana trecut un ghiveci fix la fel cu Chili, dar mi-a murit ;(( Nu stiu unde am gresit, am pus prea multa apa,habar n-am, cert e ca i-am cules asa si i-am lasat la uscat, ca altfel mureau de tot. Si da, vreau reteta la painici. Sunt bune, nu?
    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm,sunt asa si asa... insa tu,draga Anto, nu ai absolut nici o nevoie de dieta! Cat despre ardei...hmm, ce sa zic,sper ca sa tina mai mult,ieri i-am schimbat intr-un ghiveci mai mare! we placut,scumpa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am avut o colega ( e pensionara acum) cu o mare pasiune pentru gradinarit si plantat , plus ca este o bucatareasa grozava! In fine , facand referire la postarea ta , am primit cadou din partea fostei colege , un arbust de asta cu ardei iuti.Insa erau ardeiuti iuti :)))) , de aceeia mov si foarte micuti de dimensiune. Poti crede ca erau atat de picanti incat Marius (mare amator de iuteala in mancare) nu reusea sa termine un ardei din asta mititle la o masa? :)))) Din pacate , ca orice arbust de acest soi , cand si-a terminat menirea de inflorit si procreeat ardei , s-a uscat si a murit , firesc. Neinspiratia mea a fost sa nu las macar un ardeiut care sa se coaca deplin si sa ii adun semintele pentru un viitor arbust. :(((( Colega mea s-a pensionat , iar eu doar de la magazin as mai putea achizitiona asemenea specimen de ardei...din pacate nu am vazut in rafturi astfel de seminte. :((((
    Sti care e culmea? Colega mea ii cultiva de ornament. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. si mama zice ca s tare iuti,eu una nu pot manca chiar asa de iute,insa nu stiu nici la mine daca va rezita mult,caci mereu trebuie sa ii ud...mereu par uscati. Mi-ai dat o idee cu rasadu' :) mercic

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...