Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 25 iunie 2012

{ Cat de mult am asteptat vacanta aceasta! }

DSC04436

De cand ma stiu imi place vacanta de vara! Imi placea si cand eram eleva,dar imi place si acum, ca om al muncii! :D
In schimb, nu ma impac deloc bine cu aceasta caldura infernala care vine la pachet cu vacanta :D
Ador diminetile racoroase de vacanta,cand imi pot face treburile prin casa fara sa curga apele pe mine, ador dupa-amiezile racoroase de dupa o ploaie de vara,cand ma pot plimba in voie, ador sa pot merge la Sf Maslu fara grija ca risc sa nu ajung la timp la serviciu, sau pur si simplu ador sa colind magazinele sau vreun mall fara nici o grija si evident, ma destinde la maximum sa pot citi doar ceea ce vreau si nu ce trebuie, in adierea unui vand usor de vara, sau a aerului conditionat, vai mie!

DSC04416

Mi-as dori mult o perioada de concediu fara canicula,caci daca nu stiati aceasta va fi cea mai scurta vacanta de vara de cand ma stiu eu.
S-a terminat mai tarziu anul scolar, iar cel nou va incepe mai curand ca altadata!
Stiu ca sunt foarte multi care oricum erau de parere ca avem prea multa vacanta,evident aceia nu stiu ca doar elevii au vacanta completa, dar nici nu conteaza.
Ceea ce conteaza e ca din nou sunt "haiduc" in sensul ca ma bucur enorm sa dispun de timpul meu exact cum vreau eu!
Planuri mari de vacanta nu am,caci imi lipsesc fondurile pentru aceste planuri :D

Mi-as dori mult sa ajung in Israel,insa e doar un vis,deocamdata!

DSC04414

Voi ce planuri de vacanta aveti?
Ana

2 comentarii:

  1. Ana draga iti doresc din suflet multa sanatate ca sa te poti bucura din plin de aceasta vacanta binemeritata.Imi pare nespus de rau ca nu poti pleca in vacanta mult visata,dar asta este situatia la noi cei cu venituri foarte mici.Nici eu nu am nici un plan de vacanta deoarece am doi copii unul care face 18 ani(ma pregatesc de majorat) si unul de 1 an si 7 luni.La mine cerintele sint mari,iar veniturile mici.Oricum multumesc la Dumnezeu ca inca le pot face fata.Te pup si iti doresc o vacanta racoroasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. multuymesc mult de tot,draga Lili,sa iti traiasca baietii si sa va bucurati de ei! Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...