Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 12 februarie 2012

{ Cat de fragili sunt oamenii... }

In fiecare zi aflam de disparitia cuiva. Nici nu mai conteaza ca e vedeta sau simplu om de rand. Acum este,vorbesti despre el,il vezi la tv in plina glorie sau spre declin si apoi afli dintr-o data ca nu mai este... speri ca e doar o stire de scandal,si ca nu e chiar mort,poate doar bolnav si poate fi salvat - cu siguranta!
Apoi constati ca sperantele tale erau desarte,ce daca omul era inca foarte tanar...
Ti se sugereaza ca omul si-a cam facut-o cu mana lui:droguri,alcool. Mda, asa o fi dar cine sunt eu sa judec? Sa emit sentinte? Sunt eu cel mai bun,sau fara pata? Pot sa spun ca eu nu am nici o dependenta? Poate nu una atat de grava,dar si statul la pc poate ucide. Sau dulciurile. Sau mancatul depresiv ...
E un sentiment urat sa afli ca omul care ti-a incantat copilaria sau adolescenta, pe care l-ai admirat enorm, s-a stins asa de repede!
Sau ca cel care iti era var, unchi sau coleg de serviciu, nu mai este.
Atunci,in momente din acestea iti dai seama mai bine cat de fragila e trecerea omului pe pamant. Caci asta traim aici... o trecere.
Si incepi sa te intrebi cat de frumos traiesti,si cam ce faci ca sa traiesti frumos, sau de ce si cum ai ajuns sa te inversunezi sa demonstrezi ( cui oare? ) cat de bun esti,si ca numai tu detii adevarul ( care adevar?).
Te agati de functii,de marire, de putere, distrugi suflete prin nepasare, prin neimplicare sau abandon, ai vrea ca oameni de 70- 80 de ani sa isi sape singuri tunel prin zapada,daca vor sa mai iasa! Sa nu fie lenesi!!! :(
Bietii! Pai mai pot ei sa se miste de anchilozati ce sunt,ca sa mai poata iesi la zapada? Sa fim seriosi!
Politicianul nu e politist sau jandarm,sa faca ordine impunand reguli si mustrandu-i pe alegatorii batrani care se demonstreaza a fi utili doar cand e vorba de alegeri! Atunci sunt mituiti (nici nu mai conteaza de cine), nu certati!. Politicianul este angajatul celui care l-a votat! Punct!
Daca nu ii convine sau nu face fata sa lase pe altul!

Scriu mult si poate dezorganizat, trec de la un subiect la altul,dar aceasta din dorinta de a spune cam tot ceea ce ma framanta. Si ma mahneste.
Ma mahneste ca inca sunt destul de racita cat sa nu pot sa ajung la Afi Real sa trimit si eu macar un bax de faina bietilor oameni sinistrati zapezilor.
Si ii multumesc lui Dumnezeu ca altii pot inca sa o faca!
Suflet am si eu,puterea imi lipseste... inca.
Desi sper din tot sufletul ca bolnava sau sanatoasa sa merg la serviciu de maine!!!
Nu mai pot sa stau in casa sa bolesc, simt ca ma imbolnavesc de stat!
Imi pare rau de Vocea care s-a stins si plang vazand in ce nameti sunt oamenii din tara mea!
Cati oare or fi inghetati si ingropati in propriile case?
Domnul sa ii apere si sa ii tina in viata !
Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca in pace!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...