Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 6 ianuarie 2012

{ Sanatate la bol :) }

DSC02838

Aseara,dupa excursia in Baneasa, am venit cu o pofta nebuna de "ceva dulce" Si cum era post, am facut o salata de fructe ( asta insemnand la mine taiat fructele si pus in bol,evident spalate bine in prealabil).

DSC02687

Aveam de dinainte de revelion un cos cu cateva fructe de care nu mai mancasem niciodata,nici nu mai stiam cum se cheama,noroc cu bonul fiscal :)) ( pere mai mancasem eu,dar nu Williams,parca asa se cheama, daca am gresit,scuzati :)
In cos aveam doua pere, doua roscove un/ o cherimoya , un sharon, un tamarillo, care nu mi-a placut deloc :D. Bineinteles, totul asezonat cu samburi de rodie,pe care o ador ( pe rodie,adica ).
Am mai pus si cateva felii de clementine.

DSC02842

DSC02705


Pentru astazi si celelalte doua zile de sarbatoare avem cornulete :)

Praznic Luminat!
Ana

12 comentarii:

  1. La multi ani si un An Nou luminat!
    Nici eu n-am mancat deloc din fructele exotice prezentate, dar le voi incerca. puup

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte delicioasă salata! Fructele alea „necunoscute” au niște denumiri de parcă am vorbi în chineză...exotice și atât ar fi mai simplu:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata...Este un super desert. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos, DiaMar :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Pupici Liana draga! Sunt curioasa daca iti vor placea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Te pup si eu Dana :) O seara fumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multam fain, Andreea! Pupici, scumpa :X

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa este, Cristina, multumesc :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...