Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 25 ianuarie 2012

{ Premiu cu trei intrebari}


Am primit acest premiu de la Delia, o tanara doamna cu un blog care imi place mult! Multumesc frumos, draga Delia pentru ca te-ai gandit la mine! :)

Iata si cele trei intrebari:
1. Care este reteta voastra preferata de mancare postata pe blogul vostru?
Sunt mai multe,dar in acest moment cel mai des imi vine in minte aceasta reteta:

Salata de somon cu legume fripte

2. Care este desertul vostru preferat postat pe blogul vostru?
Hmm, si aici e cam greut caci la dulciuri am o problema: le prefer mancarii,desi stiu ca nu e bine :D
Cel mai mult imi plac totusi salatele de fructe in stare pura, iar aceasta este preferata mea:

Salata de fructe 2

3. Ce mancare credeti ca nu ati incerca niciodata sa mancati?
Cu siguranta nu as manca serpi,viermi, si altfel de taratoare :D

Dau mai departe premiul si leapsa Dositeei si Loredanei!

Sa aveti o zi frumoasa!
Ana

5 comentarii:

  1. Ana, esti draguta, cu placere :) imi place mult reteta cu somon si legume. eu as manca somon poate nu zilnic, dar aproape :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu la fel cu somonul!Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana, multumesc mult pentru ca te-ai gandit la mine! Este o surpriza pentru mine, nu ma asteptam. O sa-l pun pe blog imediat cum ma voi simti mai bine[am capatat "minunata" gripa].
    Imbratisare!

    RăspundețiȘtergere
  4. sa te faci bine repede,scumpa mea! Imbratisari!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...