Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 24 decembrie 2011

{ Povestea bradului meu... }

bradutul meu

Nu stiu cum e la voi,dar la mine in casa nu prea mai e loc de brad! Desi am facut o curatenie temeinica, si am daruit saci de lucruri, mobila e tot  la locul ei :D,asa incat am decretat ca nu mai fac brad anul acesta,ci, la fel ca anul trecut, cumpar o creanga pe care o voi impodobi si gata!
Iar cel de-al doilea motiv pentru care nu mai voiam sa cumpar brad este ca m-am cam saturat eu sa il cumpar, eu sa il aduc acasa, eu sa il impodobesc, eu sa centrez,eu sa marchez, eu sa bag golul si sa ma si aplaud! Nu sh' daca ma-ntelegeti! Deci, cam de lene :))
Mama s-a uita nitel lung, dar nu a comentat.
Si, poate si pentru ca nu mi s-a impotrivit deloc am zis apoi: "cumpar doar daca gasesc unul pe care sa il pun pe masuta de cafea" :D ( crezand la momentul acela ca nu voi gasi in veci unul atat de mic :)) )

Insa duminica trecuta, in drum spre biserica, stupoare: gasesc in fata unei florarii din aceea de colt ( bucurestenii stiu despre ce vorbesc) niste brazi ... divini!
De cel mult un metru si asa de bine proportionati si, in plus cu suport special, un inel de buturuga. Intr-un cuvant: exact bradul la care visam eu,fara speranta sa gasesc vreodata!!!

Neavand bani cu mine decat de biserica, doar i-am admirat si am intrebat daca are suficienti incat sa pot gasi si in cursul saptamanii. Florareasa mi-a raspuns serioasa ca "are destui! " :)
Asa incat,dupa cateva zile mama a adus acasa acest bradut superb!!!

DSC02539

Si,ca in fiecare an, astazi, in Ajun si in acordurile colindelor cantate de Hrusca, l-am impodobit!

DSC02575

Sta el parca un pic cam stramb,dar e asa de frumos, si miroase atat de bine,incat imi incanta ochii si sufletul.

DSC02607


DSC02542


Intre timp a venit si Mosul! La unii cu fructe,pentru altii a adus bomboane, evident ca si daruri,si inca multe,dar acelea nu se arata pe blog :)), poate doar unele...mai tarziu :)

DSC02584


DSC02608


DSC02634


Ce spuneti de ghvecele- ornamet pentru masa de sarbatoare la care am lucrat astazi? Va plac? Le voi aseza pe masa de Craciun,insa as vrea sa reziste proaspete si pentru revelion! Le ador!

DSC02545


DSC02546

DSC02599


DSC02592

Si,uite-asa, in casa este curat, Lumina si liniste, armonie si Pace, avem brad frumos ( chiar daca e mic) si miroase a Sarbatoare si cetina!
Ceea ce va doresc si voua!
Ana

12 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...