Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 2 decembrie 2011

{ Friday Flowers }

ASPTL


In fiecare zi de vineri, bloggerii posteaza pe blogul lor o fotografie proprie cu buchete sau doar o singura floare. Cu siguranta "este voie" sa scrii si ceva pe langa aceasta fotografie, insa nu obligatoriu.

INCEPUT DE DECEMBRIE

IMG_3313

Cu, inevitabil, ganduri de bilant de an, si sperante de bine pentru anul care va veni.
Cu parfum de inceput de luna de Sarbatoare, cu temperaturi joase, mai ales dimineata, si suspect de calde pentru aceasta perioada in restul zilei. :)
Eu sunt foarte ocupata, am zugravit bucataria, mi-am cumparat,in sfarsit, o perdea noua pentru aceasta camera, care insa urmeaza sa fie dusa la croitoreasa pentru tighel,caci masina mea de cusut s-a defectat :(-  cu curatenie generala, mai avem un dormitor si baile, si sper ca astazi sa terminam. De fapt eu doar dau indicatiile,caci, din cauza acelei raceli nepermis de mult de prelungita, mi-am luat femeie la curatenie,pentru prima data in viata mea- si e o tipa spirt, are o putere de munca extraordinara si face totul temeinic.Chiar imi faceam griji sa nu ma creada prea ciudata  caci ii voi da indicatii explicite si destul de multe pentru ca mie nu imi place datul -rasol sau facutul -pe- unde- vede- soacra.Insa nu a fost nevoie caci femeia pana sa deschid gura sa ii zic ceva si punea mana pe ceea ce tocmai voiam sa o pun sa curete:)
Cred ca la sfarsit ii voi mai de ceva in plus peste banii pe care i-am dat pana acum,caci imi place cum lucreaza. ( Sa o tina Domnul asa!)
In rest sunt mai bine, cred ca aproape vindecata :) Si astept cu nerabdare vacanta si Sarbatoarea Nasterii Domnului!
Voi ce mai faceti? Sper ca sunteti bine si va multumesc pentru ca ati mai trecut pe aici,chiar daca eu am fost mai putin prezenta in ultima vreme :)

                                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Daca doriti sa participati (oricine are un blog poate participa), copiati in postarea "Friday Flowers" de pe blogul vostru codul HTML



al banner-ului apoi lasati numele vostru si un link catre postarea voastra la comentarii.
 O luna Decembrie minunata si un sfarsit de saptamana placut!
Ana

IMG_3313

6 comentarii:

  1. Tare mi-a placut ce ai scris pacat ca nu o putem teleporta pe doamana aceea harnica, si eu as fi avut nevoie de asa ceva acum cu zugravitul casei, ma bucur ca esti mai bine si sper ca in curand sa scrii ca esti sanatoasa ca pana acum.As avea o rugaminte la tine, te rog sa-mi spui cum pui cele trei poze de sus,langa numele blogului cu ce program.
    Multumesc si MULTA SANATATE !

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, scumpa si spor si tie sa faci casuta luna :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine ca esti mai bine, ANA! Te imbratisez si-ti doresc un weekend MINUNAT!
    PS: E tare faina floarea!

    RăspundețiȘtergere
  4. floarea e de anul trecut de Craciun in curtea Bisericii. Te imbratisez si eu cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ana multumesc pentru raspuns si MULTA SANATATE !

    RăspundețiȘtergere
  6. cu drag,scumpa! Multumesc si eu :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...