Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 28 noiembrie 2011

{ Simpla salata de fructe... }

DSC02328


Stiu ca sunt in urma cu postarile,dar nu imi mai ajunge timpul. Am mult de lucru, sunt inca racita cobza, iar cand si daca prind putin timp liber prefer sa stau in pat sa ma odihnesc sau sa citesc.

Cel mai adesea cu o salata de fructe langa mine.
Ca aceasta:

DSC02327


Bucati de para, mandarine, smochine verzi si kiwi. Doar fruct in stare pura, nu e nevoie, cel putin pentru mine, de nici o adaugire.

Sper ca voi sunteti bine sanatosi, ceea ce imi doresc si mie,macar de Craciun,caci nu am mari asteptari acum, dupa atata antibiotic inca am momente de rau. Iar starea de epuizare e la ordinea zilei.
Saptamana frumoasa si rodnica,
Ana

7 comentarii:

  1. Sa ai o saptamana buna!
    Insanatosire grabnica iti doresc, ca observ ca te tine de ceva vreme raceala asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sanatate iti doresc si cat mai repede sa te faci bine, si la mine asta e mancarea de baza pentru ca bucataria mea au cotropito zugravii, sper ca miercuri sa fie gata. SANATATE!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, draga Loredana, ma cam tine,azi am avut o dr de la medicina muncii la scoala si mi-a dat "indicatii" sa imi treaca,numai ca apoi mi-a zis ca "pt. ca lucrati in invatamant veti face si alte forme ca asa-s copiii vin mereu bolnavi la scoala si dascalii nu prea au imunitate" Deci mi-a dat curaj :)) Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc frumos, Mandala! Si eu am zugravit dar la mine zugravul a terminat intr-o zi, si am mai avut femeia la curatenie o zi, acum mai am de facut curat in restul casei,dar pt ca inca sunt bolnava voi chema o femeie sa ma ajute caci singura nu pot,am o stare de epuizare de speriat..."
    Spor sa ai in bucataria ta cea proaspata! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ana, sper ca esti mai bine si ai mai multa energie, sanatate iti doresc, la mine nu se termina asa de repede, zugravesc toata casa ca am avut o inundatie de zile mari.
    SANATATE!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc,draga mea, ma simt mai bine,dar am trecut pe remediile bunicilor :) Am renuntat la antibiotice si restul...
    Imi pare rau sa aud ca ai de zugravit toata casa. Sa ai spor! pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Ana, multumesc!
    SANATATE SI LUMINA IN SUFLET!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...