Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 21 noiembrie 2011

{ Desert turcesc de post }

DSC02301


Cu dovleac. Si zahar ( indulcitor,am pus eu)
Am vazut acest desert la Ana Maria Ciolacu ( Just Love Cookin') Si cum aveam un dovleac in frigider de ceva timp- nu e printre preferintele mele,dovleacul :D- mi-am zis ca e cazul sa incerc acest desert super usor si pe care Ana il recomanda cu incredere. E drept ca te imbie si pozele ei  super reusite  :)

kabak


Ca ingrediente ne trebuie doar dovleac ( eu am pus o jumatate) pe care il taiem felii- eu le-am taiat cam subtiri, ocazie cu care mi-am taiat si un deget- din cauza noului meu cutit Ikea :)) Care taie tot!

DSC02305


Celalalt ingredient este zaharul care se presara peste feliile de dovleac asezate frumos intr-o cratita cu pereti grosi.

DSC02299


Ceea ce ne mai ramane de facut este sa lasam dovleacul cu zaharul in cratita pana cand zaharul se topeste si dovleacul isi lasa zeama.
Apoi il punem la fiert,iar cand da in fiert il lasam cu focul cat mai mic, si cu capacul usor dat la o parte pentru a putea iesi aburii, pana cand dovleacul e fiert bine.

DSC02298

Se serveste cu kaimak dar eu nu am avut,asa ca l-am servit cu nuci si alune de padure.
Delicios si simplu!
Multumesc Ana pentru reteta! :)

Picnik c


Pofta buna!
Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...