Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 8 august 2011

{ In caz ca v-ati plictisit de pepene rosu ... }

salata de mandarine cu papaya

Buna luni-dupa-amiaza!
Eu nu mai pot cu caldura aceasta!!! Voi? O mai puteti suporta?
                                                             ~~~~~~~~~~~~~~~
Acum, cu gandul la racoarea toamnei, mi-am luat din frigider [ care a propos, inca face figuri de-ale lui :(( ] trei fructe care mi-au facut cu ochiu': doua mandarine si o papaya, iar daca v-ati plictisit de pepene rosu sau doar doriti sa schimbati desertul, faceti ca mine: pregatiti rapid o salata de fructe - mandarine cu papaya! Garnisita cu menta proaspata!
Este racoritoare si delicioasa.
De cand tot zic sa gust si eu papaya, abia acum am reusit :) Imi place !

salata de mandarine cu papaya

As fi vrut si cateva smochine proaspete,dar nu am gasit! Poate nu o fi sezonul lor :)

salata de mandarine cu papaya

Cu gandul la o racorire decenta si imediata, va saluta,
Ana

9 comentarii:

  1. Te salut si eu, Ana! E groaznic de cald, nici eu nu mai suport canicula...
    Pupici :x

    RăspundețiȘtergere
  2. De pepene rosu nu cred ca ma voi satura vreodata!!!!!Sincer inca nu am gustat papaya...stii,eu sant mai traditionalista,asa ca nu-i stiu gustul!
    Mie anul asta mi-au lipsit cu desavarsire visinile!!!acum vad ca inca nu gasesc prune,ce sa-i faci,eu am altfel de pofte...
    Dar promit ca voi incerca papaya!
    Te pup si-ti doresc o saptamana minunata!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc asemenea,draga Petro :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Salata ta as manca-o oricand, dar la vara si caldura nu as renunta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristina,bine ai venit! Multumesc pt raspunsul de pe blogul tau :) si pt urmarire ;)
    Esti o fericita daca iti plac vara si caldura, eu le suport doar de dragul legumelor si fructelor, altfel.......

    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...