Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

miercuri, 31 august 2011

{ Ghiveci sarbesc }

DSC01546

DSC01544

O mancare de legume, foarte buna, a carei reteta  am gasit-o in Libertatea pentru femei ( cea cu cartea aparuta luni).

DSC01542

Ca ingrediente reteta presupune:
-4 dovlecei ( eu am pus doar 2);
-6 cartofi ( eu am pus 3);
-cateva rosii;
-o capatana de usturoi;
-o legatura de patrunjel;
-ulei de masline, sare si piper.

DSC01537


Mai intai dam prin presa  usturoiul si apoi il punem in tigaie cu un pic de ulei de masline si il perpelim putin, nu mult caci se ard.
Cartofii si dovleceii se taie cuburi si se pun intr-o cratita si se lasa sa se gateasca "in suc propriu" spune reteta, dar cum acestia taiati de mine nu prea aveau suc propriu, nu stiu de ce, le-am pus o lingura de ulei...

DSC01541

Separat se oparesc rosiile in apa clocotita si apoi se decojesc.
La final se pun in cratita, pe langa cartofi si dovlecei, rosiile si usturoiul, dam cratita la cuptor pentru 1 ora ( depinde de cuptorul fiecaruia) dupa ce  asezonam mancarea.

DSC01547

La jumatatea timpului se adauga si o parte din legatura de patrunjel- tocat, iar restul de patrunjel se adauga in momentul servirii ghiveciului.

DSC01543

Pofta buna!
Ana

4 comentarii:

  1. Yummy!! ce bun e pe o vreme ca asta ;) Mi-ai adus aminte ca am niste borcane identice cu ale tale.. numai ca nu-mi amintesc unde le-am ascuns ;)) Buna papica! pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place tare mult reteta asta deci o salvez si o voi face in curand,poate chiar maine.Multumesc de reteta,te-am pupat si-ti doresc o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. PEtro,ma bucur ca iti place si ca o vei face, pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...