Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 8 iulie 2011

Postare PROVIZORIE: Am nevoie de ajutor!

Doresc sa setez corect paginile ( adica meniul orizontal ) si NU MA DESCURC DELOC!!!
In sensul ca as vrea sa se deschida pagina la postare si nu la linkul postarii. Poate cineva sa ma ajute?
Unde gresesc?Caci nu reusesc deloc sa fac sa se deschida pe pagina cu postari,ci doar la link...
In fine,nu stiu daca m-am facut inteleasa, sper ca da!
Si inca ceva: va rog sa imi raspundeti cat mai multi la sondajul din deschiderea paginii.
Multumesc
Ana

trandafir in curtea Bisericii

9 comentarii:

  1. Draga mea, eu te-as ajuta cu cea mai mare placere, dar nu stiu cum functioneaza blogspotul :(. Sper sa-i dai de cap. O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. nultumesc frumos,scumpa :) intentia conteaza ;)
    Asemenea si tie!

    RăspundețiȘtergere
  3. La tabloul de bord, dă click pe "Editaţi postări", pe opţiunea "Editaţi pagini". La "Pagină nouă" se poate scrie postarea respectivă. După aceea salvezi, dai copy la adresa postării respective, apoi te duci la Design şi dai Edit, acolo ar trebui să apară "Top Menu", Adaugi acolo link nou (aici dai paste la adresa postării de care spuneam mai devreme), nume nou (titlul cu care vrei să apară pagina) şi apoi salvezi. Ar trebui să meargă, eu aşa am făcut la mine. Sper să fie de folos ce am spus.

    Toate bune!

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc,scumpa, incerc imediat! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Vad ca pana la urma te-ai descurcat. O sambata placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. nu ,nu m-am descurcat, am abandonat ideea si l-am pus pe cel vechi :( MUltam asemenea

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Ana,

    am votat NU. Te pup, insanatosire grabnica!

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc, scumpo, desi iti dai seama ca tu avea invitatie neaparat :) pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...