Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

joi, 9 iunie 2011

" Multifrutti limonada "

multifruitti limonada

Stiu ca ma saturasem de frig, ninsoare si zloata!
Dar acum nici caldura,praful si aerul coclit nu imi plac! Si nu imi place sa cred despre mine ca-s carcotasa, dar cu atatea experiente, mai marii lumii ne-au lasat fara primavara si toamna, anotimpuri indispensabile, dupa parerea mea.

multifruitti limonada

La anul,daca raman in vigoare noua lege a invatamantului ( imi permit sa nu o scriu cu majuscule,caci nu e de scris cu majuscule la cat de proasta este) si structura anului de invatamnt, vom lua vacanta de vara in 23 iunie, iar noi ne topim de caldura si isuportabil in scoli, inca de pe la jumatatea lui mai...

multifruitti limonada

Omul cauta din rasputeri sa isi faca zilele mai frumoase, si mai racoroase, si daca mi-as putea permite,as duce si elevilor mei,zilnic aceasta limoanda, pe care mi-am pregatit-o astazi,caci am o zi lunga si, in principiu destul de grea,mai ales ca e final de an si toata lumea( copii si dascali) este obosita si cam fara rabdare ( rabdari :D)

multifruitti limonada

E impropriu sa o numesc reteta, o sa ii zic simplu limonada cu mai multe fructe si menta de pe pervaz, si particip,( daca mi se permite,desi nu e deloc o reteta) la provocarea lunii iunie, "Dulce Romanie", unde am fost invitata de cea care gazduiete aceasta initiativa in aceasta luna, Antonina

printre ingrediente:

ingrediente

Pe langa lime - 2 bucati, o portocala si o mana-doua de cirese, am mai pus doua linguri de miere, apa rece si cuburi de gheata, si evident menta din ghiveciul de pe pervaz :)

menta productia proprie

Ciresele le-am pasat cat am putut de bine si le-am adaugat sucului de lime si portocala, am amestecat cu mierea, am pus apa si cuburile,apoi menta si gata.
Delicioasa!!!

multifruitti limonada

O zi racoroasa! ( intre timp,la Bucuresti a inceput o mica furtuna,deci se mai racoreste :)) )

multifruitti limonada


Ana

2 comentarii:

  1. :)) ce tare e asta cu anonimii.. n-am mai vazut-o ! asa sa incep..

    multumesc frumos pentru participare ! reteta desi zici ca nu-i reteta.. :) este excelenta.. tocmai am sorbit dintr-o inghititura tot paharul cu pricina. hmmmmm ce gust, ce arome... si ce culoare !! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos, Antonina! Esti o scumpa! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...