Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

duminică, 29 mai 2011

La pachet !

 Alint sau fite la pachet!
S-a intamplat duminica trecuta,cand in urma unei plimbari prelungite, am ajuns si la Afi Cotroceni,si, desi aveam, bineinteles, mancare gatita acasa, ne-am tratat cam cu ce-am vrut- fiecare :D ( la pachet,caci nu aveam nici un chef de public :D)

de duminica


de duminica


Adica... de la A.F.C. Thang Long am cumparat vita cu legume, orez cu creveti pane si noodles.

de duminica


Pana sa iesim din mall am mai trecut si pe langa Starbucks ( si ne-am tratat tot la pachet:D )

Am ajuns acasa,am despachetat totul si am concluzionat ca trebuie repetata ( nu des,ca ingrasa rau) figura :D

de duminica


Starbucks pentru acasa


( cel cu frisca multa este al meu :)- divin de racoros si delicios frappuccino light asta :)

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...