Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

sâmbătă, 21 mai 2011

Din categoria "aflate in draft"

Pui basquaise

pui basquaise

Desi nu sunt deloc adepta tavalirii prin faina, am zis sa incerc. A fost bun, dar greu pentru un om cu stomac sensibil
Ingrediente:
4 copane de pui;
faina, sare, piper, boia, ulei de masline, toate in cantitati mici ( linguri);
cateva felii de bacon,o ceapa,cativa catei de usturoi, un ardei gras rosu;
orez basmati.- o ceasca;
cimbru uscat, chilli- putin de tot,pasta de tomate si cateva masline kalamata;
patrunjel.

pui basquaise


Mai intai tavalesti prin faina,boia si  piper,copanele de pui,si apoi le perpelesti in tigaia cu ulei de masline.Dupa care le scoti pe o farfurie, si pui la perpelit, in aceeasi tigaie de mai devreme, ardeiul taiat rondele precum si ceapa ,usturoiul si feliutele de bacon.
Cand sunt perpelite destul de bine adaugi orezul, pasta de tomate si o cana cu apa fiarta si lasi totul sa se gateasca mocnit. Adaugi si cimbrul,piperul si chilli, pui capac si mai lasi sa fiarba pana este gata orezul. Dupa ce orezul este gata,pui si copanele de pui si patrunjelul verde, si mai acoperi 2 minute totul.

pui basquaise

Daca mai fac acest fel de mancare renunt categoric la faina prin care se tavaleste puiul. Este mult mai sanatos fara aceasta faina, dar gustul mancarii este unul foarte gustos.

Inca mai am de postat retete, dar blogul meu nu e culinar, doar renuntarile au facut sa postez retete, caci in ultima vreme am avut mereu de ales intre o premiera, sau plata asigurarii casei ( si am ales,evident pe aceasta din urma) sau un concert, un targ la care doar sa privesc, si plata luminii, etc.
Nu va plictisesc cu probleme cotidiene grele, bine ca vremea are si momente bune, cele de azi au fost insa cumplite:a plouat cu grindina, auzeam prin geamurile de termopan bucatile de gheata care cadeau pe aparatul de aer conditionat, si apoi pe geam... Am incercat si niste fotografii, priviti:


Pur si simplu nu se vedea blocul din fata din cauza perdelei de ploaie cu gheata!

In imagini- busuiocul meu si marunta menta care refuza sa creasca si ma enerveaza la culmea. Cam atata mi-a ramas din tot ce am plantat, de unde se vede ca ma pricep grozav la lucrari agricole :D

Daca mai am timp mai pun vreo 2-3 retete astazi,daca nu,maine.
Aaaaaaaaa, si La multi ani sarbatoritilor de astazi! Cu sanatate! Si bucurii!

Ana

4 comentarii:

  1. Anuska , la Timisoara o fost soare !
    Am avut si eu experiente neplacute cu plante cultivate in ghivece si din ce am intrebat eu ,am aflat ca e pamantul de vina , cica!
    No , poate ca trebuie rabdare si vor iesi menta si busuiocul tau!
    Cat despre mancarica ...arata delicios ....sa va fie de bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. aha,deci asa,pamantul e de vina, nu eu :) M-am mai linistit :) Pupici :*, esti o scumpa!

    RăspundețiȘtergere
  3. si incearca si sa vorbesti cu ele si cand le uzi sa te gandesti ce buna e apa si cu cat drag le uzi. functioneaza si asta, nu e poveste, iti spun din experienta proprie!

    RăspundețiȘtergere
  4. am sa incerc si asta draga mea, multumesc :) De vorbit mai vorbeam si eu dar pe asta cu ce buna este apa nu o stiam :) pupici

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...