Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

luni, 18 aprilie 2011

Mancare de leurda cu orez basmati si alte legume

Bine v-am regasit!
Stiu ca am cam neglijat blogul,insa e Post, deja ne aflam in cea mai importanta Saptamana a crestinilor, si chiar as vrea sa intru si mai rar pe net.
Am avut treburi, inca mai am,caci nu am terminat curatenia, la noi nu e Paste fara curatenie generala, asa am crescut si nu as putea sa fac altfel. Chiar daca acest lucru presupune uneori ca si in Saptamana Mare sa mai robotesc impreuna cu mama la detalii, sau chiar la curatenia propriu-zisa.

Astazi, insa, mi-am facut timp si pentru a gati si pentru blog ( doar sa postez reteta, care e de fapt o idee, si nu o reteta, caci nu e nimic spectaculos la aceasta mancare, doar ca e delicioasa leurda si nu trebuie scapata din vedere! )

Asadar- mancare de post cu leurda, orez basmati si alte legume bune!

DSC09911

Totul a inceput de la niste legaturi cu leurda pe care le-am cumparat din Kaufland.
Si cum e prima data cand cumpar leurda, nici nu aveam habar cum sa o gatesc; dupa cateva priviri pe net, am decis sa o gatesc dupa nici o reteta, ci doar in stilul meu si cu legumele pe care le cumparasem .
Am calit in putin ulei de masline doi dovlecei, doua cepe vechi  si o jumatate de morcov mare, toti feliati foarte subtire sau taiati cubulete.

DSC09903
DSC09902

Am adaugat apoi o cana  si jumatate cu apa rece, si vreo 5 linguri de orez basmati si am lasat totul sa se gateasca la foc mic.
Apoi am pus doua linguri de pasta de tomate si o lingurita de red curry, si inca o cana cu apa rece si iar am lasat focul mic, sa se gateasca mancarea.

DSC09906DSC09904

Dupa ce a fiert orezul, am pus si leurda, am mai pus sare si piper proaspat macinat si am mai lasat pe foc pret de cateva clocote.

DSC09910DSC09909

Inainte de a opri aragazul,am presarat marar proaspat tocat.

mancare de post cu leurda, orez basmati si alte legume

Painea e de decor,caci e asa de gustoasa,incat nu are nevoie de ea. Si rosia, de altfel :)

DSC09912

Am garnisit farfuria cu codite de ceapa verde.

DSC09917

Pofta buna!

mancare de post cu leurda, orez basmati si alte legume

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...