Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

vineri, 29 aprilie 2011

Flowers in the Abbey



Vai,ce mi-a placut!!! Nu ma mai satur privindu-i :) Toata ziua,adica printre picaturi ( a se citi pauze intre ore) am tras cu ochiul la tv-ul din cancelarie, iar apoi acasa am stat numai pe antena 3 si realitatea si m-am regalat privindu-i :) Ce tineri si frumosi! Sper din suflet sa aiba viata lunga ( pana la 100 de ani) impreuna, cu aceeasi iubire ca astazi!


Mai multe poze ( si sursa ) AICI  caci verisorul meu, care este stabilit la Londra, si care a primit si el liber astazi s-a trezit cam tarziu, si , zice el ca nu a facut poze prea reusite, caci era la lumeeee... Ana.... :))

Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...