Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 26 aprilie 2011

De sezon

Dupa atatea fripturi,ciorbe, salate, bla- bla, a venit randul lor:

DSC00055

Da, mama a gasit astazi in piata, la tarani, 6 ron/kg...capsunii, nu taranii :))

DSC00054

Uf, si de maine , la serviciu, gata cu vacanta de care oricum nu am inteles nimic, atata treaba a fost de facut, incat nici odihnita, nici cu chef de lucru nu sunt. Ma consolez cu ideea ca , intr- o luna jumatate vine vacanta cea mare :)

Somn uosr va doresc, si spor la treaba, celor care de maine muncesc!

Ana

14 comentarii:

  1. romanesti sau din alta parte? ca la mine in gradina abia au inflorit...

    RăspundețiȘtergere
  2. draga mea, dupa cum arata de mari si frumosi s-ar zice ca nu-s romanesti,asa-i? dar mami sustine ca sunt cumparati de la tarani,,deci ori i-au crescut in solar( sper ca se poate_ ori i-au cumparat si ei de la altii :))
    Bine ai venit pe la mine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarat a Inviat! draga Petronela :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si pentru cei care au lucrat inclusiv in ziua de Paste si care nici nu au vacanta "cea mare", nici o urare? :))

    RăspundețiȘtergere
  5. OMG, cum asa si de Paste? Dar ce lucrezi tu, draga mea de nu ti se da liber nici atunci? Sigur ca am si pt tine aceeasi urare si in plus foarte multa forta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa este la "foc continuu". Lucram si de Paste, si de Craciun, si duminicile. Bine macar ca duminica asta, prima zi de Paste, ne-au iertat, dar a doua zi, luni adica, am fost la munca :(. Multumesc mult de urare. Te pup si o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Hristos a Inviat ! Anuto, nu sint suparata pe tine, ti-am scris si la mine pe blog, doar ca intr-o zi cind am adaugat niste bloguri, din greseala am sters altele (nu ma intreba cum, ca nu stiu cu copilul care ma innebuneste in ultima vreme)... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc, Gurmandino :) si tie la fel !

    RăspundețiȘtergere
  9. Adevarat a Inviat! Daniela,ma bucur ca nu esti supi! :) pupa printesa din parteamea ! Te pup si pe tine :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Hristos a inviat!
    Foarte bine arata capsunile.La mine in gradina abia incep sa infloreasca.

    RăspundețiȘtergere
  11. Adevarat a Inviat! Inseamna ca astea nu sunt romanesti... daca de fapt abia acum infloresc :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Arata demential !!! Super ispititoare pozele.
    Pff...fara cuvinte. :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...