Când viața pare cumplită, fă-ți un ceai și bea-l din cea mai drăguță ceașcă – Arsenie Boca

marți, 22 martie 2011

Un inceput de saptamana dulce si un premiu nou

prajitura cu foi de orez

Postarea aceasta trebuia facuta ieri,stiu,insa nu am avut cand.
Am avut o zi de luni tare aglomerata,si asta nu mi-a displacut deloc deoarece, ca si voua, probabil,lunea e o zi care nu imi place niciodata, iar aglomerarea m-a facut sa uit ca-i inceput de saptamana :D

Am inceput intr-un mod frumos, ca sa uit si de neplata salariilor, stiu ca ma vait,dar ce sa fac, la fiecare zi de plata suntem facuti sa ne simtitm precum cersetorii,caci nu intra niciodata la timp pe carduri,iar acum au intarziat cu mai mult de 10 zile,si nu avem nici o speranta ca ne-am primi lefurile nici in aceasta saptamana.
Drept perntru care doua prajituri langa o cafea proaspata, precum si un premiu primit de la doua doamne dragi inimii male, si pe care le respect foarte mult, m-au mai facut sa imi uit amaraciunea.
Putin, ce-i drept, dar tot a contat.

Multumesc, doamna Elena, multumesc doamna Carmen, ma flateaza atentia dvs si faptul ca ma nominalizati mereu, aceasta imi confirma ca netul are si oameni care iti pot fi prieteni adevarati.
Va imbratisez cu mult drag si va doresc o primavara la superlativ!

Iata premiul:

care cu drag si cu pretuire pleaca de la mine catre:
Victoria
Andreea
Ana Maria
Loredana
Danna
precum si celor mai noi urmaritori ai blogului meu:
Alexandrina
Aura
Bucataria Denisei
Alinutza
Petro
Cony
Cristina Toth
Marcela
geannyna si toti ceilalti :)

Bineinteles, virtual va servesc si cu dulciuri :))

 un soi de deliciu al sultanului

Sa veti o saptamana usoara si cu mult folos!
Ana

7 comentarii:

  1. multumesc mult, Ana. tu chiar esti o prietena de nadejde si o fata superba!

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu te percep la fel,draga mea! Multumesc! Cu mult drag:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ana, multumesc mult pentru premiu..esti tare draguta..:)
    Te pup..si-ti doresc o saptamana cat mai usoara..si reusita!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine ca mai poti fi optimista cu asemenea serviciu.O saptamana buna si tie

    RăspundețiȘtergere
  5. sa stii ca am incercat sa iau premiu de pe blogul tau dar nu-mi da voie sa-l copiez.

    RăspundețiȘtergere
  6. pai am avut si momente in care nu avem nici urma de optimism, ce sa fac,draga Victoria? Multumesc frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  7. da, Loredana am activat acea optiune,dar uite cum poti sa faci: da click pe poza cu premiul,si in fereastra care se deschide iar clik pe poza si save picture as, iar daca nu reusiesti ti l trimit pe mess/ mail
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...